Mænd fra hvilke stjernetign...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2010

Soap-vb

Der er godt nok mange hippier herinde :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

kongster-vb

Charlotte d. 17. skrev:
Hader at sige det til dig og give dig grund til flere eeew´er - men jeg syntes faktisk, han var ret (halv)gammelmandslækker, da jeg var teenager ;) - Det fortæller du IKKE videre - til NOGEN!
ARRGGGGHHH. Charlotte!!! Nej, det fortæller jeg ikke videre. Jeg gemmer og glemmer at du NOGENSINDE har sagt noget der bare ligner det (og undres gevaldigt! Jeg kan altså SLET ikke se det!)

Anmeld

23. august 2010

Charlotte d. 17.-vb

kongster skrev:
ARRGGGGHHH. Charlotte!!! Nej, det fortæller jeg ikke videre. Jeg gemmer og glemmer at du NOGENSINDE har sagt noget der bare ligner det (og undres gevaldigt! Jeg kan altså SLET ikke se det!)
Vi lader den bare ligge. Stedfædre skal man ikke joke med/om.

Anmeld

23. august 2010

Charlotte d. 17.-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Apropos jomfruer, tænk, dem har jeg det svært med! Nu ved nærmere eftertanke. Min søn på 7 er feks Jomfru og vi har godt nok et specielt forhold til hinanden og kan i dén grad drive hinanden til vanvid!!! Og han er den eneste af alle mine børn, der kan få mit pis i kog...
Min yngste er jomfru, og han og jeg har et helt særligt bånd til hinanden - faktisk er han den eneste af mine unger, der slet ikke kan få mit pis i kog! Han er bare så rolig og hviler helt i sig selv. De to andre er vægt og krebs og har samme heftige temperament - som de har fra mig, og jeg er skytte.

Anmeld

23. august 2010

als-vb

als skrev:
går personlig ikke ret godt i spænd med tvillinger uanset køn, har de altid gået mig på på en eller anden mærkelig måde, min kæreste er løve jeg er fisk
oaky skrev så det forkerte stjernetegn på dem jeg ikke går i spænd med. det er ikke tvillinger men jomfruer.

Anmeld

23. august 2010

als-vb

kongster skrev:
Fisken er lettere sindsyg og extremt avanceret. Men spændende. quote] okay ved ikke helt om det er sådan jeg ser mig selv..... men lidt sindsyg er vi vel alle ;)

Anmeld

23. august 2010

NikiFin-vb

Min erfaring: Jomfru - de største løgnere og idioter i verden. Problemet er at de ser sødt ud og man lader sig let at blive snydet. De har ingen ide hvad de vil fra livet og man kan ikke tro på dem. En af de få ting de er gode til er arbejde. Stenbuk - gode mennesker men ikke noget spændende for mig. Bliver sur for ingenting, forstår ikke spøg og som regel med nogen slags psykiske forstyrrelser. Vandmand - det bedste muligt selskab (for mig). Intellektet gøre dem sexede men ellers træ i sengen. Fisk - man kan heller ikke tro på dem. Kender en Don Juan som var sin kone utro hele tiden (også med mig fordi jeg var bare nygerrig til at prøve den lokale Don Juan :laugh: men det skulle være helt helt hemmelig). Indtil han fik AIDS og fortalte sin kone om alle sine kvinder og hun fortalte hele byen og jeg ville drukne under jorden af skam da min søster sagte at jeg skulle teste mig for HIV :silly: Ligner lidt Jomfru men er mere følsomme og menneskelige. Vædder - søde i det hele taget men sindssyge jaloux og generelt ikke raske i hovedet Tyren - vi passer bare sammen. Tvillinger - spændende, charmerende, skøre og hvis accendant Skorpion meget passion. Gode venner men duer ikke til noget seriøst. Krab - sexede og søde men mærkelige humør og besværlige at tilfredsstille. Man ved aldrig hvornår de siger: Jeg gider ikke mere. Løven - charmerende og lidenskabelig. Tit provokerer jalousi fordi de visser meget tydeligt interesse til kvinderne. God selskab men diktatorer. Svær at live med. Vægt - søde og gode venner, laver god indtryk på folk og ser god ud. Diktatorer på en blød mode og upålidelige selv om de giver et andet indtryk. Kan lege den bedste mand men man kan ikke være gift med dem forevig fordi intet stopper dem at begynde et nyt forhold og at overføre deres følelser til en anden kvinde. Slet ikke noget for mig. Skorpion - meget meget søde men hykleriske. Smiler til dig og så fortæller de andre hvor dårlig du er. Født til sex og kan ikke live uden. Skytte - man kan ikke hade dem selv om de nemt kan drive man til vanvid. Stærk sexede, charmerende og naive på en børnemåde. Skør som Tvillinger men ikke så mærkelige og irriterende som dem.

Anmeld

23. august 2010

kongster-vb

als skrev:
kongster skrev:
Fisken er lettere sindsyg og extremt avanceret. Men spændende.
okay ved ikke helt om det er sådan jeg ser mig selv..... men lidt sindsyg er vi vel alle ;)
Nu var det så også baseret på dén ene fisk jeg nogensinde har haft et erotisk forhold til (så vidt vides - der kan have været andre der var fisk). Og jeg tror squ næppe hans største problem var hans stjernetegn :blink:

Anmeld

23. august 2010

als-vb

nå på den måde.... men lyder da som en hyggelig fætter.....eller noget... Kender ikke stjernetegn på så mange af dem jeg har været sammen med andet en min eks og min nuværende. Havde langt forhold fra jeg var 16 til jeg var 21. blev så single i to år hvor jeg gik lidt til den, var vidst lidt der skulle indhentes. Fandt den nuværende da jeg var 23 og har været sammen med ham i 4 år nu.

Anmeld

23. august 2010

kongster-vb

NikiFin skrev:
Min erfaring: Jomfru - de største løgnere og idioter i verden. Problemet er at de ser sødt ud og man lader sig let at blive snydet. De har ingen ide hvad de vil fra livet og man kan ikke tro på dem. En af de få ting de er gode til er arbejde. Stenbuk - gode mennesker men ikke noget spændende for mig. Bliver sur for ingenting, forstår ikke spøg og som regel med nogen slags psykiske forstyrrelser. Vandmand - det bedste muligt selskab (for mig). Intellektet gøre dem sexede men ellers træ i sengen. Fisk - man kan heller ikke tro på dem. Kender en Don Juan som var sin kone utro hele tiden (også med mig fordi jeg var bare nygerrig til at prøve den lokale Don Juan :laugh: men det skulle være helt helt hemmelig). Indtil han fik AIDS og fortalte sin kone om alle sine kvinder og hun fortalte hele byen og jeg ville drukne under jorden af skam da min søster sagte at jeg skulle teste mig for HIV :silly: Ligner lidt Jomfru men er mere følsomme og menneskelige. Vædder - søde i det hele taget men sindssyge jaloux og generelt ikke raske i hovedet Tyren - vi passer bare sammen. Tvillinger - spændende, charmerende, skøre og hvis accendant Skorpion meget passion. Gode venner men duer ikke til noget seriøst. Krab - sexede og søde men mærkelige humør og besværlige at tilfredsstille. Man ved aldrig hvornår de siger: Jeg gider ikke mere. Løven - charmerende og lidenskabelig. Tit provokerer jalousi fordi de visser meget tydeligt interesse til kvinderne. God selskab men diktatorer. Svær at live med. Vægt - søde og gode venner, laver god indtryk på folk og ser god ud. Diktatorer på en blød mode og upålidelige selv om de giver et andet indtryk. Kan lege den bedste mand men man kan ikke være gift med dem forevig fordi intet stopper dem at begynde et nyt forhold og at overføre deres følelser til en anden kvinde. Slet ikke noget for mig. Skorpion - meget meget søde men hykleriske. Smiler til dig og så fortæller de andre hvor dårlig du er. Født til sex og kan ikke live uden. Skytte - man kan ikke hade dem selv om de nemt kan drive man til vanvid. Stærk sexede, charmerende og naive på en børnemåde. Skør som Tvillinger men ikke så mærkelige og irriterende som dem.
Wauw - du har simpelthen haft forhold til alle stjernetegn? Med vilje eller? Altså er du gået efter deres stjernetegn?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.