Idag tog vi så atter turen til Skejby.
Jeg skulle til en rutine scanning, for at se hvordan der så ud inde i underlivet.
Derudover skulle vi planlægge den fremtidige hormon stimulering, der efter planen skulle starte om ca 20 dage...
Men så sker der det, at da lægen scanner mig, kan hun - og vi :woohoo: -se en ret så stor ægblære, jeg når at spørge om det er det jeg tror det er, før hun siger at den ser rigtig fin og stor ud. Hun måler og måler, på kryds og på tværs, og regner i forhold til min cyklus, tjekker slimhindens tykkelse, som er perfekt ;) og deraf udleder hun at jeg faktisk selv har dannet mig en stor og fin ægblære....
'Den vil vi rigtig gerne tage ud på lørdag, så nu skal du lige have en sprøjte, det gør at du IKKE får ægløsning af dig selv, og så skal du i aften tage en derhjemme som giver dig æl 34 timer senere'!!
Jeg lå der med stængerne i vejret, og kunne næsten ikke tro hvad hun sagde...
Og sød som hun er, så sagde hun at det ikke kommer til at tælle som et forsøg, fordi det er en chance ekstra, som vi ikke skal lade gå til spilde.
Så nu kører tankerne rundt i hovedet på mig, og manden min, det havde vi slet ikke regnet med!!
Jeg venter dog med at hæve armene til jeg ved om der rent faktisk er æg i ægblæren, og om de/den evt bliver befrugtet.... Så skal jeg nok få forventninger kan i tro!! :laugh: :laugh: :laugh:
Anmeld