Fertilitetsbehandling!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2012

Titte-vb

Idag tog vi så atter turen til Skejby. Jeg skulle til en rutine scanning, for at se hvordan der så ud inde i underlivet. Derudover skulle vi planlægge den fremtidige hormon stimulering, der efter planen skulle starte om ca 20 dage... Men så sker der det, at da lægen scanner mig, kan hun - og vi :woohoo: -se en ret så stor ægblære, jeg når at spørge om det er det jeg tror det er, før hun siger at den ser rigtig fin og stor ud. Hun måler og måler, på kryds og på tværs, og regner i forhold til min cyklus, tjekker slimhindens tykkelse, som er perfekt ;) og deraf udleder hun at jeg faktisk selv har dannet mig en stor og fin ægblære.... 'Den vil vi rigtig gerne tage ud på lørdag, så nu skal du lige have en sprøjte, det gør at du IKKE får ægløsning af dig selv, og så skal du i aften tage en derhjemme som giver dig æl 34 timer senere'!! Jeg lå der med stængerne i vejret, og kunne næsten ikke tro hvad hun sagde... Og sød som hun er, så sagde hun at det ikke kommer til at tælle som et forsøg, fordi det er en chance ekstra, som vi ikke skal lade gå til spilde. Så nu kører tankerne rundt i hovedet på mig, og manden min, det havde vi slet ikke regnet med!! Jeg venter dog med at hæve armene til jeg ved om der rent faktisk er æg i ægblæren, og om de/den evt bliver befrugtet.... Så skal jeg nok få forventninger kan i tro!! :laugh: :laugh: :laugh:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

als-vb

nej hvor fantastisk titte, håber virkelig for dig at den er brugbar og så lavet helt af sig selv. det kan det næsten ikke blive bedre og så helt udenom de normale forsøg. Dejligt. :)

Anmeld

14. januar 2012

Titte-vb

Så skal jeg da lige love for jeg fik taget æg ud.. Sidste gang blev jeg ret ør af den morfin jeg fik så denne gang havde jeg bedt om at slippe for det når der nu kun bar en ægblære der skulle tømmes.. Mærkede ikke at hun lagde lokal bedøvelsen, men kunne sagtens :blink: mærke at hun gik ind i ægblæren... Og ud kom e fint stort modent æg, der nu ligger i et varmeskab på Skejby og gerne skulle befrugtes så det kan sættes op mandag.. Nåede at få taget min venflon nål ud, og kæresten blev sendt afsted for at levere sin del :P Og så skulle jeg lige spise noget imens. Som e lyn fik jeg de ondeste mavesmerter, jeg hylede af smerte, og endte på en båre hvor jeg så lå i tre timer.. Blev scannet for at se om der var kommet en blødning i bughulen, men det var der heldigvis ikke. Til gengæld var min puls på 40 og mit blodtryk alt for lavt, 112/65 :dry: Ind med noget stærkt smertestillende, nyt drop blev lagt og så fik jeg ellers tilført saltvand med en vis fart. Hold kæft det gjorde ondt, og gør det stadig. Det føles som om jeg er bleve sparket i maven af en hest, kan ikke gå udstrakt men må bøje mig lidt for ellers gør det herre ondt.. Så hvis jeg skal igennem det igen så LOVER Jeg at jeg tager alt det smerte stillende de anbefaler inden ægudtagningen! Nu har det ene æg sku bare at blive befrugtet og dernæst sætte sig fast!! :kiss:

Anmeld

16. januar 2012

Titte-vb

Idag kl 8.39, ringede de til min kæreste fra Skejby... Vores æg var blevet befrugtet, og vi skulle komme hurtigst muligt! WUHUUUUUUUUUU!!o-flag

Jeg var til jobsamtale da de ringede, så der lå en sms fra kæresten, at han havde startet bilen og var klar når jeg kom hjem, og så tog vi ellers afsted!o-motion

Det var et rigtig fint æg sagde de, det havde fået topkarakterer og havde delt sig præcist som det skulle, så op kom det, og nu er der så bare ventetiden tilbage....... Og det bliver en lang tid, om 2 uger skal vi turen derop igen for at tage en blodprøve, så vi kan få et svar samme dag, men jeg kan nok ikke vente, så jeg må da have købt mig en test eller to hjem til!!laughing

Jeg skal i de næste to uger tage et hormon tilskud, progesteon, for at ægget har større chancer for at sætte sig på plads, det er noget kroppen selv producerer, men jeg får ekstra af det for en sikkerheds skyld!!

Anmeld

16. januar 2012

als-vb

FANTASTISK titte. krydser alt hvad krydses kan. træls med udtagningen, men fedt med ægget og ja så kommer de 14 længste dage i dit liv :)

Anmeld

16. januar 2012

Titte-vb

als skrev:
FANTASTISK titte. krydser alt hvad krydses kan. træls med udtagningen, men fedt med ægget og ja så kommer de 14 længste dage i dit liv :)
Takker!! ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.