D. 16 juni startede jeg med at stikke mig selv med hormoner. Fik menopur 300 ml 1 x dagligt.
Efter to uger med denne dosis, blev jeg sat op til 450 ml fordi jeg ikke dannede æg.
Den dosis har jeg så fået i lidt over en uge, og da jeg i mandags var til scanning, så det ud til at der er en ægblære, den var på 9.5 mm og skal være ca 17 før man ka tage æg ud af den.
Posistivt, for blodprøverne viser at jeg er i nærheden af at gå i overgangsalder, så vi følte at det var ved at være der hvor de sagde, der ikke var noget at gøre.
Men ak :( alt godt har en ende, fertilitetsklinikken holder ferie fra på fredag, så selvom de med medicin måske kunne tvinge ægblæren til den perfekte størrelse, så ville vi ikke kunne nå at få taget æg ud og befrugtet, så de kan sættes op...... så ægblæren går til grunde, jeg er sat på p-piller for ikke at få menses, så endometriosen ikke går i udbrud igen, og så skal vi snakke sammen igen i uge 32 for at se hvad der skal ske......
Frustrerende, men alligevel med et håb i behold.
Lykkes det ikke er vi ude i at blive skrevet op til ægdonation, men det er langt fra sikkert vi kan nå at komme i betragtning............. :blink:
Anmeld