Så er tiden ved at være der, for at vi starter på fertilitetsbehandling. Eller rettere, vi er startet, idet jeg d. 11 april blev sprøjtet med Zoladex som er en nedreguleringssprøjte.
Og for den da, jeg har da fået en forsmag på hvad det vil sige at være i overgangsalder :P
Tørhed i skeden, kan anbefale glidecreme ;), svede og hedeture, så er det ikke rart når det er varmt udenfor :S og så er der lige det at jeg vågner mange gange om natten, og et par gange i løbet af natten så ligger jeg vågen i en halv times tid :silly:
D. 16 juni skal jeg så starte med at stikke mig selv med de hormoner, der skal stimulere æg dannelsen, således at jeg kommer til at overproducere æg, og det skal jeg foreløbig gøre i 8 dage, muligvis 10 dage.Så skal jeg 36 timer inden æg udtagning sprøjte mig med et stof der modner æggene, inden de tages ud..
Dernæst står den så på ægudtagning, befrugtning hvor sæden føres ind i ægget med en nål, ægopsætning og så ventetid.............
Jeg er meget spændt på det hele, og har mange forskellige forventninger, positive som negative, forbeholdne som glædelige.....
Den ene dag tænker jeg i navne, den anden dag tænker jeg at lad os nu se.
Det er en rutsjebane tur på mange måder, og jeg tror at jeg per automatik ikke sætter mig selv op til at tro for meget på det, for så bliver man vel ikke helt så skuffet hvis ikke det går.
Den ene dag er jeg sikker på at det lykkes i første hug, den anden dag er jeg slet ikke sikker på at jeg bliver gravid......
Men jeg er optimist, tror på at det gode kommer til mig efter alt det jeg og min kæreste i de sidste år har været igennem.........
Skal nok holde jeg opdateret, når der er nyt at fortælle... :P
Anmeld