Fertilitetsbehandling!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2011

als-vb

hvor lyder det spændende Titte. Håber det vil lykkes for jer og så få lavet nogle planer for weekenden så du ikke går i spåner. For når æggene er lagt op og du skal vente 14 dage på svar så er tiden endnu længere :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2011

Titte-vb

Så er mine to-tre æg taget ud. Skal nu vente til vi bliver ringet op på mandag om de har delt sig og kan sættes op senere den dag, eller om vi skal starte forfra hvis ikke det sker.. Så nu krydses der alt hvad krydses kan!!

Anmeld

8. oktober 2011

MetteNB-vb

Alt krydses her. Ved, det bliver en lang weekend for jer, men håber, I får en god weekend alligevel. Held og lykke.

Anmeld

10. oktober 2011

Titte-vb

Blev igår Øndag formiddag ringet op af en laborant på Skejby, mit ene gode æg var ikke blevet befrugtet og dermed bliver der ikke en opsætning af ægget idag. Træls og pis, men vi må videre. Venter på at blive ringet op af en læge for at få klarhed over hvad der så skal ske nu..

Anmeld

10. oktober 2011

als-vb

øv øv øv øv øv for dig titte. Håber der snart sker noget for dig.

Anmeld

10. oktober 2011

Signe1704-vb

Øv hvor er det bare ærgerligt. Håber det lykkes i næste forsøg.

Anmeld

15. oktober 2011

MetteNB-vb

Øv hvor synd for jer. Håber, det lykkes næste gang.

Anmeld

16. oktober 2011

Frede-vb

Har helt overset den her tråd, men jeg kan se, at der er rendt meget vand i åen siden sidst, Titte. Håber på det bedste resultat for dig, og hvis det kan lykkes for så mange andre, så er jeg sikker på, at det også nok skal lykkes for dig. Venter spændt på opdatering :)

Anmeld

17. oktober 2011

Det er stadig mig-vb

Satans da også! Jeg fortsætter med at krydse fingre og sende gode vibes....

Anmeld

17. oktober 2011

Spunk-vb

Øv hvor er det ærgerligt. Håber, at det går bedre næste gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.