Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej til alle jer der ovre i jylland det ser bare rigtig hyggeligt ud en rigtig god ide er helt misundelig ville gerne møde jer alle i virker som nogle rare menesker men ja jeg bor jo på sjælland så derer ligelovligt langt men kunne være rigtig sjovt at stifte nogle nye bekendskaber også på den anden side af vandet men held og lykke med jeres lille jyllandsklup måske det lykkes engang rigtig gode billeder
en sjællender Smokie
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dutte84 skriver:Stod bare i trådstarters indlæg...
Jeg har lagt ud for nogle små svipsere på regningen.. noget af det er afklaret.. men der mangler en st. cola (49 kr.) og en ekstra wiskeysauce (9kr....)...
Rosa skriver:Ejjj nej - den ekstra sauce er min UNDSKYLD!!!!!!! Jeg kan overføre pengene til dig eller give dig dem næste gang...?KH En meget flov Rosa
Trineviborg skriver:Jeg fik også lige taget et par billeder - desværre ikke så mange, men her kommer de Er det for øvrigt i orden hvis jeg liige låner et par af jer andres billeder og børn og lægger på min hjemmeside?? Skal self nok slette dem igen, hvis I ikke er så vilde med det
Trineviborg skriver:Siden hvornår skal man betale for ekstra sovs på Jensens??
Diana... skriver:Jeg holder Julefrokost til december for dem der vil på baby og så klippe klister til børnene.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128