Billeder af Baby.dk møde i dag i silkeborg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2009

smokie

Hej til alle jer der ovre i jylland det ser bare rigtig hyggeligt ud en rigtig god ide er helt misundelig ville gerne møde jer alle i virker som nogle rare menesker men ja jeg bor jo på sjælland så derer ligelovligt langt men kunne være rigtig sjovt at stifte nogle nye bekendskaber også på den anden side af vandet men held og lykke med jeres lille jyllandsklup  måske det lykkes engang rigtig gode billeder

en sjællender Smokie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2009

Diana...

Dutte84 skriver:

Stod bare i trådstarters indlæg...

Ha ha nej det er Rosa der sidder yderst og der var ikke nogen baby.dk der vidste hun var gravid det offentlig gjorde hun der så hum røg med på det gravide billed og vi ved jo alle hun lige er startet og har en svensker som mand det er det der menes med det at der er gang i de svenskere fordi det gik så hurtigt.

Anmeld

6. september 2009

eliasogmor

ej det ser rigtig hyggeligt ud...vi vil med næste gang....

Anmeld

6. september 2009

louisepigen23

Hej tøser

Tusind tak for en hyggelig dag. Lidt træls Marcus ikke kom med ned og lege på gulvet, men han var lige faldet i søvn dengang...

Jeg er helt sikkert med på noget julehalløj... det kunne være hyggeligt

Knus Louise

Anmeld

6. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har lagt ud for nogle små svipsere på regningen.. noget af det er afklaret.. men der mangler en st. cola (49 kr.) og en ekstra wiskeysauce (9kr....)...

Ejjj nej - den ekstra sauce er min   UNDSKYLD!!!!!!! Jeg kan overføre pengene til dig eller give dig dem næste gang...?

KH
En meget flov Rosa

Anmeld

6. september 2009

MoarViborg

Jeg fik også lige taget et par billeder - desværre ikke så mange, men her kommer de

Er det for øvrigt i orden hvis jeg liige låner et par af jer andres billeder og børn og lægger på min hjemmeside?? Skal self nok slette dem igen, hvis I ikke er så vilde med det
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. september 2009

MoarViborg

Rosa skriver:

Ejjj nej - den ekstra sauce er min   UNDSKYLD!!!!!!! Jeg kan overføre pengene til dig eller give dig dem næste gang...?

KH
En meget flov Rosa

Siden hvornår skal man betale for ekstra sovs på Jensens?? 

Anmeld

6. september 2009

Vingummien

Trineviborg skriver:

Jeg fik også lige taget et par billeder - desværre ikke så mange, men her kommer de

Er det for øvrigt i orden hvis jeg liige låner et par af jer andres billeder og børn og lægger på min hjemmeside?? Skal self nok slette dem igen, hvis I ikke er så vilde med det

er helt fint med mig hvis der er nogen af Emil

Anmeld

6. september 2009

Vingummien

Trineviborg skriver:

Siden hvornår skal man betale for ekstra sovs på Jensens?? 

Det skal man når det er frokost menu

Anmeld

6. september 2009

Vingummien

Diana... skriver:

Jeg holder Julefrokost til december for dem der vil på baby og så klippe klister til børnene. 

vi vil da vildt gerne med hvis der er plads til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.