Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mor_sabina skriver:Ej hvor ser det bare hyggeligt ud. Ville ønske vi også kunne have været med. Men håber vi kan være med næste gang (hvis da ikke i har fået jer en lille lukket klub)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dutte84 skriver:Jo det hedder det nemlig.... Gode billeder i har fået taget.. Er rigtig træt af jeg ikke kunne komme med....
Ayasmor skriver:hehe jamen så var jeg da ikke helt på afveje.. hihi.. Det er også bare så super ærgeligt at i ikke kunne komme med..
Dutte84 skriver:Jeg tror skam i ikke de piger kunne drømme om at lave en lukket klub... Alle er da velkomne... Jeg kunne aldrig finde på at gå ind for lukket klub...
Det var selvfølgelig bare fis, tror da helt sikkert også at sådan et par artige piger som os to kan få lov at komme med næste gang
mor_sabina skriver: Det var selvfølgelig bare fis, tror da helt sikkert også at sådan et par artige piger som os to kan få lov at komme med næste gang
Dutte84 skriver:Ja meget... Julie har stadig feber og opkast... Jeg har stadig hamrende ondt i maven...
Dutte84 skriver:Ja da helt klart.... :O) Jeg SKAL med næste gang....
LotteN skriver:ja, næste gang det har du bare ikke og være sygmen rigitg god bedring til jer begge to, det er da bare rigtig trals!
Ayasmor skriver:Det lyder ikke specielt sjovt.. Rigtig god bedring til jer begge.. håber ski snart i er ovenpå igen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128