Billeder af Baby.dk møde i dag i silkeborg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2009

W&M <3

Hej piger.

Tak for idag, det var super hyggeligt.

Det er heller ikke sidste gang jeg kunne finde på og være med, næste gang tror jeg så at jeg vil  tage William med.

Men der til december vil jeg da gerne være med hos dig Diana.

Knus Janie.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2009

Diana...

WilliamsMor skriver:

Hej piger.

Tak for idag, det var super hyggeligt.

Det er heller ikke sidste gang jeg kunne finde på og være med, næste gang tror jeg så at jeg vil  tage William med.

Men der til december vil jeg da gerne være med hos dig Diana.

Knus Janie.

Du er meget velkommen med alle ungerne 

Anmeld

5. september 2009

LotteN

Kan kun sige som alle andre - tusind tak for en fantastisk hyggelig dag - ja, nok er ungerne trætte, men må indrømme det blev til en morfar på sofaen da jeg kom hjem

Diana - super ide med julefrokost - bare ikke den første weekend, jeg er fuldt op med juefrokoster begge dage

Endnu engang tak for denne gang, glæder mig allerede til næste gang

fortsat god weekend

Anmeld

5. september 2009

W&M <3

Diana... skriver:

Du er meget velkommen med alle ungerne 

Super Jamen jeg er klar og tager begge med

Anmeld

5. september 2009

Mira0911

Diana... skriver:

Jeg holder Julefrokost til december for dem der vil på baby og så klippe klister til børnene. 

Det bliver vel sådan at vi selv tager noget hver især? Du skal jo ikke sponsorere det hele.... Jeg springer på der os...

Anmeld

5. september 2009

Vingummien

Tak fro en super dag, det var rigtig hyggeligt at møde jer allesammen

En skam vi ikke kunne sidde lidt mere sammen, da der var nogle enkelte man ikke lige fik snakket så meget med.

Men var hele turen værd, Emil fik i hvert fald fyret noget krudt af og sov hele vejen hjem

er er lige lidt billeder
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. september 2009

Ayasmor

sorry havde ikke lige luret dette indlæg, før jeg fik lavet et andet.. Men jeg smider da lige billederne ind her i stedet, så der er samlet, og sletter det andet indlæg..

Mange tak for en super lækker dag..
Diana.. Vi er helt klart med på klippeklistrer/julefrokost.. Men som en nævnte, skal vi så ikke lave et sammenskudsgilde?? (hedder det ikke det?)

Anmeld

5. september 2009

Ayasmor

Ayasmor skriver:

sorry havde ikke lige luret dette indlæg, før jeg fik lavet et andet.. Men jeg smider da lige billederne ind her i stedet, så der er samlet, og sletter det andet indlæg..

Diana.. Vi er helt klart med på klippeklistrer/julefrokost.. Men som en nævnte, skal vi så ikke lave et sammenskudsgilde?? (hedder det ikke det?)

og self. billederne
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. september 2009

mor_sabina

Ej hvor ser det bare hyggeligt ud. Ville ønske vi også kunne have været med. Men håber vi kan være med næste gang (hvis da ikke i har fået jer en lille lukket klub)

Anmeld

5. september 2009

Mira0911

Ayasmor skriver:

Jo det hedder det nemlig.... Gode billeder i har fået taget.. Er rigtig træt af jeg ikke kunne komme med....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.