Billeder af Baby.dk møde i dag i silkeborg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.611 visninger
69 svar
0 synes godt om
5. september 2009

Diana...

Tak alle sammen for en SUPER hyggelig dag og hvor var det dejligt at får ansigt på jer alle og se jeres skønne børn dem af dem var med..

Her er lidt billeder fra idag og prøv at lægge mærke til hvem der sidder yderst på det 11. billed der er af de gravide jamen jamen der sgu gang i de svenskere.

Dog et minus at der ikke var højstole nok og at vi ikke blev plaseret sammen alle sammen.

KRAM til jer alle.

Hov i andre der var med og har taget billeder lægger i dem ikke os ind her.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2009

Mira0911

Ser jo super hyggeligt ud... Jeg er rigtig træt af det hele her....
Skønt i hyggede jer...

Anmeld

5. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
det var en dejlig dag
synes godt nok jeg ser noget træt ud på billederne, men jeg er vist lovligt undskyldt med den smule søvn jeg har fået den sidste uge
Om en halv time skal vi afsted igen... puha, sikke en dag!

kram

Anmeld

5. september 2009

Diana...

Caroline86 skriver:

det var en dejlig dag
synes godt nok jeg ser noget træt ud på billederne, men jeg er vist lovligt undskyldt med den smule søvn jeg har fået den sidste uge
Om en halv time skal vi afsted igen... puha, sikke en dag!

kram

Jeg synes det var så stort og flot af dig at du tog afsted alligevel efter det du har været igennem vi tog meget hatten af for dig og er virkelig glad for at have mødt dig.

Kram og godt tur i aften og ØV vi ikke fik flag på bordet. 

Anmeld

5. september 2009

Moderator

Diana... skriver:

Jeg synes det var så stort og flot af dig at du tog afsted alligevel efter det du har været igennem vi tog meget hatten af for dig og er virkelig glad for at have mødt dig.

Kram og godt tur i aften og ØV vi ikke fik flag på bordet. 

jeg har sat flag på bordet herhjemme, til morgen og mon ikke vi får flag på bordet til aften
det var super dejligt at møde Jer allesammen og jeg er glad for jeg var så stædig... og hey, - det gik jo også fint med kyllingen

Anmeld

5. september 2009

Moderator

Det var bare en HERLIG dag og absolut ikke sidste gang!!!! Glæder mig allerede til næste gang!!! Hvis ikke vi bliver alt for mange (max 8-10 stk) vil jeg desuden gerne lægge hus til næste gang   Der burde være plads nok

Men tusind tak for lån af jeres skønne dejlige unger
Kh
Rosa

Anmeld

5. september 2009

MoarViborg

Rosa skriver:

Det var bare en HERLIG dag og absolut ikke sidste gang!!!! Glæder mig allerede til næste gang!!! Hvis ikke vi bliver alt for mange (max 8-10 stk) vil jeg desuden gerne lægge hus til næste gang   Der burde være plads nok

Kh
Rosa

Det har bare været en kanon hyggelig dag

Lotte og jeg talte også lige om på vej hjem i bilen, at det kunne være hyggeligt at holde det privat næste gang!

Skønt at møde jer allesammen irl! Det bliver I jo ikke mindre skønne af

Knus fra Trine der har en meget træt Maya her på armen!!

Anmeld

5. september 2009

Diana...

Rosa skriver:

Kh
Rosa

Jeg holder Julefrokost til december for dem der vil på baby og så klippe klister til børnene. 

Anmeld

5. september 2009

MoarViborg

Diana... skriver:

Jeg holder Julefrokost til december for dem der vil på baby og så klippe klister til børnene. 

Uhh.. jeg er med!! Kan du ikke finde en dato inden november, så vi ikke når at lave andre planer

Anmeld

5. september 2009

Diana...

Trineviborg skriver:

Uhh.. jeg er med!! Kan du ikke finde en dato inden november, så vi ikke når at lave andre planer

Jo det bliver en af de første weekender.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.