HeleneK Mor til 6 skrev:
Vi har altid haft et åbent forhold hvor det var/er ganske tilladt at have andre 'flammer' og vi HAR da også haft forskellige romancer med andre end hinanden!
For os har det fungeret perfekt og der har aldrig været antræk til hverken jalousi eller sure miner, tværtimod. Tror faktisk vi kom endnu tættere på hinanden af det, og har lært hinanden at kende på utrolig mange niveauer og har hvad jeg vil kalde, et utrolig dybt forhold hvor vi ofte føler os som værende én, og ikke længere som værende to.
Nu hvor vi er blevet ældre og forholdet er ved at være halv gammelt, så gider vi slet ikke det der mere og har pt rigeligt i hinanden. Men for os er det dejligt at vide at vi KAN lade os tiltrække af andre mennesker, UDEN hemmelighedskræmmeri og 'utroskab' hvis det skulle udvikle sig til mere end dét.....
Havde vi ikke haft det sådan, så havde vi aldrig nået hertil, for vi er begge to de utro typer....
Syns det lyder som et fantastisk sundt forhold - gid jeg kan sige det samme når jeg blir 'voksen'!!
Anmeld