Nej, jeg tror slet ikke på den eneste ene - det ville være yderst besynderligt, om nogen af os så skulle være så heldige at finde lige netop den ENESTE sande og mulige kærlighed ud af de milliarder mennesker, der befolker verden. For mit eget vedkommende, at den eneste ene tilfældigvis boede i nabolandsbyen og ikke i Kuala Lumpur :P
Jeg synes, min mand og jeg er et godt match - vi har været sammen i 22 år, helt siden jeg lige var fyldt 17 - men jeg er da helt sikker på, at jeg også kunne have fundet en god og stor og stærk og langtidsholdbar kærlighed hos en anden - eller tredje - eller syvende. Nogle gange tænker jeg også på, hvor meget anderledes, mit liv kunne have været, hvis jeg havde fundet en helt anden - men jeg kunne ikke ønske mig noget anderledes. (Måske en millionær havde været praktisk at have, men bortset fra det...)
Når jeg tænker sådan, kan jeg blive helt forskrækket ved tanken om, at så havde jeg ikke fået lige netop de tre skønne unger, vi har, og så er jeg da i særdeleshed taknemmelig og glad for, at det lige præcis var os, der stiftede familie sammen.
Anmeld