Tror du på den eneste ene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2010

ma08-vb

Hera skrev:
Nej, tror ikke på der kun er en derude, så ville en langt større del nok forblive alene, sådan rent statisktisk set. Chancen for at møde ham/hende ville være ret minimal. Men jeg tror da at når man har mødt en der er rigtig, så BLIVER vedkommende den eneste ene, fordi man holder op med at lede.
Det er jeg helt enig i. Jeg mødte min mand for 16-17 år siden, og det gik godt i nogle år, men så måtte vi flytte fra hinanden. Vi kunne dog ikke slippe hinanden og blev kærester igen efter godt et års tid, og nu har vi været gift i snart 5 år. Så nogle gange kan det godt betale sig at gå tilbage til en 'fuser' ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2010

MAMMARAZZI-vb

Det var da godt, I fandt ud af det så ma08 ;) Jeg har 2 gange prøvet, at få tilbage til en 'fuser' - og tjah, det var begge 'fusere' :woohoo:

Anmeld

12. juli 2010

ma08-vb

M, du skal da ha' det store festfyrværkeri, med sole og stjerner og hele molevitten :P (det har jeg så også fået selv med 'fuseren' :woohoo: )

Anmeld

12. juli 2010

MAMMARAZZI-vb

Klart - jeg stemmer for festfyrværkeri B) Men de hanner jeg render ind i - de har åbenbart fugt i krudtet :laugh: :laugh: :laugh:

Anmeld

12. juli 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

Da jeg mødte Stig for 8 år siden, tror jeg, at jeg gik rundt og var lidt hemmeligt småforelsket i 3-5 fyre, og tilfældighederne gjorde, at jeg fandt sammen med netop Stig - og så kom der nogle seriøst store sommerfugle i min mave ;) og jeg blev smaskforelsket. Så tror på han er den eneste ene, men er samtidig klar over at statistikkerne siger at Stig også kan være 'den eneste ene pt' og ikke om 6 år.

Anmeld

12. juli 2010

Caidas-vb

Lige som dittelouise..... tror jeg på den eneste ene p.t. Godt nok har det p.t. varet i foreløbig 22½ år. Vi har været gift i 20 år til september. Jeg vil nok sige at jeg i de sidste 15 år ikke har set på andre eller haft lyst til andre, dvs jeg har ikke mødt en jeg har haft lyst til. Før den tid har jeg da set og tænkt, men uden at ville gøre noget ved det.

Anmeld

12. juli 2010

Det er stadig mig-vb

Vi har altid haft et åbent forhold hvor det var/er ganske tilladt at have andre 'flammer' og vi HAR da også haft forskellige romancer med andre end hinanden! For os har det fungeret perfekt og der har aldrig været antræk til hverken jalousi eller sure miner, tværtimod. Tror faktisk vi kom endnu tættere på hinanden af det, og har lært hinanden at kende på utrolig mange niveauer og har hvad jeg vil kalde, et utrolig dybt forhold hvor vi ofte føler os som værende én, og ikke længere som værende to. Nu hvor vi er blevet ældre og forholdet er ved at være halv gammelt, så gider vi slet ikke det der mere og har pt rigeligt i hinanden. Men for os er det dejligt at vide at vi KAN lade os tiltrække af andre mennesker, UDEN hemmelighedskræmmeri og 'utroskab' hvis det skulle udvikle sig til mere end dét..... Havde vi ikke haft det sådan, så havde vi aldrig nået hertil, for vi er begge to de utro typer....

Anmeld

16. juli 2010

Spunk-vb

Jeg tror mere på sjælemager end på den eneste ene. Min mand og jeg har været sammen i 12 år, og han er både min sjælemage og min bedste ven. Men vi er også blevet voksne sammen - tror, at det kan være sværere at finde en man passer lige så godt med når man er nået at blive helt voksen og har fået helt faste meninger om alting. Men altså - 'nok se, men ikke røre' gælder da også her ;)

Anmeld

16. juli 2010

MAMMARAZZI-vb

Spunk skrev:
Jeg tror mere på sjælemager end på den eneste ene. Min mand og jeg har været sammen i 12 år, og han er både min sjælemage og min bedste ven. Men vi er også blevet voksne sammen - tror, at det kan være sværere at finde en man passer lige så godt med når man er nået at blive helt voksen og har fået helt faste meninger om alting. Men altså - 'nok se, men ikke røre' gælder da også her ;)
Dét tror jeg du har ret i Spunk - det gælder i hvert fald for mig :P Jeg er vist ved at være voksen ( :silly: ) og har bestemt mine helt faste meninger ( :woohoo: ) - det er man jo nødt til at have, når man først har børn. Hvis man så møder én i 'passende alder', som er ligesådan OG som har børn, så blir det pludselig 'interresant'. ...og jeg har det sådan, at mine børn ikke skal præsenteres for en mulig kæreste, før jeg er nogenlunde sikker - og det er sgu ikke nemt at lære nogen at kende, når det først kan lade sig gøre, når børnene sover... ...og på det tidspunkt er jeg faktisk så træt, at jeg hellere vil sidde i fred og ro.

Anmeld

16. juli 2010

EmiliasMor-vb

Jeg venter stadig ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.