Tror du på den eneste ene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2010

kongster-vb

Absolut ikke! Jeg elsker min mand højt og regner bestemt med at blive sammen med ham altid, men jeg har da mødt en eller to andre hvor jeg har tænkt 'ja, i et andet liv ville det også være perfekt'. Men nu er det jo ham jeg er gift med og har børn med og det er skønt. Men var det ikke ham, ville det jo være en anden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2010

lib1982-vb

Signe1704 skrev:
lib1982 skrev:
HeleneK Mor til 6 skrev:
Nej, det tror jeg ikke på som sådan... Jeg har været sammen med min kæreste siden 1984, godt 26 år efterhånden. Han er den eneste ene, forstået på den måde, at jeg ikke vil bo sammen med andre. Men jeg kan SAGTENS forelske mig i andre, eller at have lyst til at være sammen med andre. Og så er han jo nok ikke HELT den eneste ene :laugh:
Er fuldstændig enig - dog 'kun' med 8 år på bagen! Jeg elsker min kæreste og kan slet ikke forestille mig ikke at skulle være sammen med ham! ... men derfor kan jeg godt 'samle appetit ude'!
Det har jeg slet ikke oplevet med min nuværende kæreste, men vi har selvfølgelig heller ikke været sammen så længe. Skal ikke afvise at det kan komme på et senere tidspunkt ;) Normalt har jeg jo kigget på alle mulige andre i løbet af et par måneder :laugh:
Hvad er det du ik har oplevet?

Anmeld

11. juli 2010

Signe1704-vb

lib1982 skrev:
Signe1704 skrev:
lib1982 skrev:
HeleneK Mor til 6 skrev:
Nej, det tror jeg ikke på som sådan... Jeg har været sammen med min kæreste siden 1984, godt 26 år efterhånden. Han er den eneste ene, forstået på den måde, at jeg ikke vil bo sammen med andre. Men jeg kan SAGTENS forelske mig i andre, eller at have lyst til at være sammen med andre. Og så er han jo nok ikke HELT den eneste ene :laugh:
Er fuldstændig enig - dog 'kun' med 8 år på bagen! Jeg elsker min kæreste og kan slet ikke forestille mig ikke at skulle være sammen med ham! ... men derfor kan jeg godt 'samle appetit ude'!
Det har jeg slet ikke oplevet med min nuværende kæreste, men vi har selvfølgelig heller ikke været sammen så længe. Skal ikke afvise at det kan komme på et senere tidspunkt ;) Normalt har jeg jo kigget på alle mulige andre i løbet af et par måneder :laugh:
Det med at man har 'lyst' til andre. Det kommer helt sikkert når vi har været sammen længere, men det er endnu ikke indtrådt.

Anmeld

12. juli 2010

MIKMAR-vb

Signe1704 skrev:
lib1982 skrev:
Signe1704 skrev:
lib1982 skrev:
HeleneK Mor til 6 skrev:
Det med at man har 'lyst' til andre. Det kommer helt sikkert når vi har været sammen længere, men det er endnu ikke indtrådt.
Altså selvom vi har været gift i 10 år og været sammen i 16 år, så er det ikke sket at jeg har haft lyst til en anden, så det med tiden tror jeg ikke på. Men der er man jo så forskellig, jeg er sindsyg trofast, kunne ikke en gang finde på at flirte. :)

Anmeld

12. juli 2010

uni-gruppe-vb

Nej, tror ikke på der kun er en derude, så ville en langt større del nok forblive alene, sådan rent statisktisk set. Chancen for at møde ham/hende ville være ret minimal. Men jeg tror da at når man har mødt en der er rigtig, så BLIVER vedkommende den eneste ene, fordi man holder op med at lede. Synes nu aldrig jeg har mødt den helt rigtige, men måske hænger det sammen med at jeg i virkeligheden har det bedst alene. Men sådan er vi jo heldigvis så forskellige.

Anmeld

12. juli 2010

lib1982-vb

Signe1704 skrev:
lib1982 skrev:
Signe1704 skrev:
lib1982 skrev:
HeleneK Mor til 6 skrev:
Nåååh sådan :P Ved nu heller ikke jeg vil sige decideret 'lyst', men kigger på 'udbuddet' - og for mig, er der langt fra 'vindues-shopping' til køb ;)

Anmeld

12. juli 2010

als-vb

jeg tror heller ikke på der kun er en eneste derude, men en række af den eneste ener der kommer efter hinanden ;)

Anmeld

12. juli 2010

Signe1704-vb

Jeg synes altså ikke i er ret romantiske at høre på :angry:

Anmeld

12. juli 2010

kongster-vb

Flere eneste en'er kan da godt være romantiske ;-)

Anmeld

12. juli 2010

MAMMARAZZI-vb

Nej egentlig ikke - tror jeg har det lidt ligesom Hera B)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.