Så er jeg hjemvendt fra Bulgarien, og det er et dejligt land, og ekstremt varme og søde mennesker!!!!! :)
Altså Golden Sands Laurie, det er ikke andet end druk, fester og bare patter :laugh:
De to store sønner var stjerne stive næsten hver aften, dansede på baren a la...ja, jeg ved ikke hvad, og rendte rundt med prostituerede i hælene konstant og havde det viiiildt sjooooovt :woohoo:
Altså Golden sands var lige DEM. Og de vil absolut derned igen - næste gange uden forældre, men med alle deres venner, hmmmmm...... :dry:
Men som du siger, så er de voksne!!
Men vi var mere rundt omkring og se os om, og vi er vilde med Varna, en rigtig fed by, med billigt tøj, sko og parfume osv....jeg fik købt en del Bruno Banani parfume (som jeg elsker). Og så var vi ude og tjekke en masse andre hyggelige byer ud.
Maden er vi IKKE begejstret for, det var lige meget hvor vi spiste, så 'manglede der ligesom noget'.....men vi blev ikke syge, selvom vi spiste flere suspekte steder :)
Og de har kanon god is, selv softeicen kunne jeg lide, den smagte lidt som da man var barn, hihihi :P
Men som den ishader jeg er, så blev det kun til små nip når ungerne havde købt is....
Og flyvetiden er kun 2 timer og 25 minutter fra Kastrup til Varna, og ca 40 minutter fra Varna i bus til Golden sands....
Sms koster 1 krone :woohoo:
Anmeld