Ja, vi har lejet et hus et stykke væk fra det hele, og har mere tænkt os at kører rundt og se de æld gamle byer, og alligevel have stranden som mulighed om morgenen eller aftenen. Nattelivet bliver ikke aktuelt, for den mindste på 4 er også med, så jeg håber vi kan undgå de fleste pikke og patter :laugh:
Læste på nettet, at Bulgarien er det land i Europa med den laveste kriminalitet og at menneskerne generelt er meget åbne, gæstfrie og venlige, så lad os krydse fingre for at det er dem vi møder :)
Vi har rejst meget i Tjekket, Slovakiet, Polen og Jugoslavien, så vi regner lidt med, at Bulgarien er i stil med det hele...
Vi er ikke en charter familie, og stiler udelukkende efter alt det der ikke lugter af turisme og hvor man får en god fornemmelse af hvordan livet leves netop dér og kan få et godt indblik i deres dagligdag....
Ja, og huske Paraghurt og hvad det ellers hedder, jeg er MESTER i at få ædt noget der på rekordtid kan give vægttab på adskillige kilo, fordi jeg altid skal smage alt muligt som resten af familien nægter at sætte tænderne i :laugh:
Anmeld