Har i været i Bulgarien?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2010

kongster-vb

NikiFin skrev:
Det er typisk at all inclusive tilbyder den værste muligt mad. Eller ville der ikke være så billigt. Det er en af grundene at jeg aldrig bruger all inclusive. Den anden er at jeg bliver for tyk af den. :laugh:
Cool både at synes at maden er den værst mulige OG blive tyk af den :-) Klam mad ville nok have den modsatte effekt på mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

Det er stadig mig-vb

kongster skrev:
NikiFin skrev:
Det er typisk at all inclusive tilbyder den værste muligt mad. Eller ville der ikke være så billigt. Det er en af grundene at jeg aldrig bruger all inclusive. Den anden er at jeg bliver for tyk af den. :laugh:
Cool både at synes at maden er den værst mulige OG blive tyk af den :-) Klam mad ville nok have den modsatte effekt på mig
:laugh: go' pointe der, Kongster! Men når man bestille all inclusive, jamen så FÅR man all inclusive for alle pengene! Bare tænk på de godt 100 mennesker, halv svedene, der står og graver i bufeen mens de kværner, hoster og tørre sveden af panden, bytter rundt på skeerne og tager lidt fra og lægger lidt til. Sådan er det jo! :laugh: Det er ikke noget der afholder mig fra at spise buffet, men jeg er udmærket klar over konsekvensen, hvorfor jeg selv graver endnu mere end alle andre for at komme ind til noget der ikke er ramt af mundvand og andre luftbårne dråber af ubestemlig herkomst. Og mange af de ''kokke'' der tilbereder maden er heller ikke altid liiige sorignerede og har somregl heller ikke ''dærlægen'' rendende om benene i tide og utide. Samtidig er deres køkkener somregl invaderet af karkelakker :woohoo:

Anmeld

28. juni 2010

kongster-vb

yum yum. Af samme grund spiser jeg sjældent buffetmad. Folk står jo og rager og rører på alting.

Anmeld

28. juni 2010

ma08-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Og da vi var så mange der havde det på samme tid, så måtte vi bruge store gulvvaser, spand, opvakebalje og hvad vi ellers kunne finde, og iøvrigt var det helt umuligt at stå på benene, så turen til toilettet var naturligt udelukket....indtil vi 3-4 timere senere inde i programmet, fik dårlig mave! NEEEEJ et cirkus, jeg glemmer det aldrig, det var virkelig noget med at sidde på toilettet og brække sig i håndvasken, samtidig med at der stod en hel familie på den anden side af døren og hamrede som gale med baljer og vaser under armen og tyndskiden sivende ned af benene :laugh:
Sikke en malende beskrivelse, jeg var helt flad af grin efter at have læst den :woohoo: Jeg prøvede at læse op for min mand, men han nægtede at høre det hele - han er vist lidt sart :laugh:

Anmeld

28. juni 2010

Det er stadig mig-vb

Ja, jeg er ikke så sart, faktisk er jeg fuldstændig immun overfor ALT hvad den menneskelige krop kan udrette, og kan i princippet stå i lort til livet og spise millionbøf med største velbehag... Men jeg respekterer at andre ikke har det på samme måde!! :)

Anmeld

29. juni 2010

Lars F-vb

Har været i Sofia flere gange - det er en hyggelig by, både køn og rar at færdes i. Men har aldrig været ude i landet, og slet ikke som turist.

Anmeld

3. juli 2010

Laurie-vb

...så skal min yngste til Bulgarien sammen med en veninde. Golden Sand.... afbudrejse. Gruer lidt for det... men altså... hun er lige blevet 18 år jo.

Anmeld

3. juli 2010

Laurie-vb

Hvilke mønt bruger man i Bulgarien... og så spørger min datter, om man bruger de samme stikkontakt som her.

Anmeld

3. juli 2010

NikiFin-vb

stik kontakt er det samme. Bulgarsk lev = omkr. 4 kroner. 100 stotinki = 1 lev

Anmeld

3. juli 2010

Laurie-vb

tak, NikiFin... jeg giver oplysningerne videre til min datter :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.