Min værste madforgiftning EVER, var efter et besøg på Jensens Bøfhus her i Danmark.
Vi var 21 personer inkl mine børn, og nogle venner mf. ALLE der havde bestilt bøf blev vanvittigt syge dvs 14 mennesker, haraf min kæreste, mig og 4 af ungerne, plus nogle andre børn og et par voksne. Alle dem der havde bestilt kylling (sjovt nok) og/eller spareribs blev ikke syge.
Og da vi havde spist og skiltes omkring ved 13 tiden var der ikke noget. Men som aftenen omkring kl 20, fik jeg en vanvittig kvalme, og 4 af mine børn OG kæresten fulgte trop, og så STOD det ellers ud i stænger. Og da vi var så mange der havde det på samme tid, så måtte vi bruge store gulvvaser, spand, opvakebalje og hvad vi ellers kunne finde, og iøvrigt var det helt umuligt at stå på benene, så turen til toilettet var naturligt udelukket....indtil vi 3-4 timere senere inde i programmet, fik dårlig mave! NEEEEJ et cirkus, jeg glemmer det aldrig, det var virkelig noget med at sidde på toilettet og brække sig i håndvasken, samtidig med at der stod en hel familie på den anden side af døren og hamrede som gale med baljer og vaser under armen og tyndskiden sivende ned af benene :laugh:
Sådan havde vi det i 2 døgn, og det var den der lede variant, hvor man skulle kaste op, bare man havde taget en tår at drikke. Og på anden dagen havde vi telefonstorm fra vores venner, der fortalte at de havde været døden nær og bare ville høre om vi havde været syge! JO TAK!
Og Jensens bøfhus var kolde! Nææ, det kunne vi da have fået alle andre steder, og dét var IKKE hos dem PÅ TRODS AF, at en ansat fortalte mig under første telefonsamtale, at der havde været rigtig mange henvendelser om bøfmenuerne der havde gjort fok vanvittigt syge.
Men det var ligesom at banke hovedet mod en mur når chefen kom i røret, man fik bare hovedpine.
Siden har kæresten og jeg ikke været på Jensens bøfhus, men de ældste af drengene går derop igen, efter sådan et års pause....de er aldrig rigtigt vokset fra ta' selv isen :laugh: :laugh:
Sååå, man behøver nu ikke tage til Kina for at ende i sengen med madforgiftning.
Anmeld