Jeg prøver med et kagegalleri - her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2010

mariamiss6-vb

Jeg synes bestemt de er flotte dine kager... Er det rigtige blomster? Hvis du har pakken med 10 farver fra sugarflair, så er den grønne en julegrøn... Den kan godt være lidt lysere end det du har fået der, men den bliver aldrig græs-grøn.... Så hvis det er græs grøn du går efter, skal du ud og have en farve der er lysere end den du har :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2010

Signe1704-vb

Tak. Ja det er rigtige blomster - alle spiselige. Jeg har bare købt nogle få farver. Ville have haft den helt mintgrøn og synes jeg puttede meget lidt farve i, men den blev altså så mørk.

Anmeld

28. juli 2010

Laurie-vb

hvor ser de bare lækre ud...

Anmeld

28. juli 2010

mariamiss6-vb

Signe1704 skrev:
Tak. Ja det er rigtige blomster - alle spiselige. Jeg har bare købt nogle få farver. Ville have haft den helt mintgrøn og synes jeg puttede meget lidt farve i, men den blev altså så mørk.
Prøv lige at læse på din farve hvad den hedder.... Jeg synes bestemt det ligner en julegrøn... og den kan du aldrig få som en stærk ren grøn... Hvordan kan blomsterne være både ægte, og spiselige? eller mener du bare at det er ægte blomster som ikke er giftige?

Anmeld

28. juli 2010

Titte-vb

mariamiss6 skrev:
Titte skrev:
mariamiss6 skrev: Det bliver da nogle ordentligt tykke lag hva'? Jeg bruger 200 g chokolade (i dit tilfælde ville chokoladen jo så være skumbananer) og en 1/4 fløde og så 150 g bær, og igen en 1/4 fløde og så et par blade husblads.....
Jeg kan ikke lige huske hvad størrelse min rektangulære er, men jeg plejer at bage mest i springform.... Til begge kager synes jeg mine portioner fine... Men du kan have ret i at en stor firkantet kage har brug for mere, især i 4 lag... Jamen, det er jo en REKTANGULÆR SPRINGFORM jeg har købt!! Hvorfor er det lige at du råber af mig? jeg har da ingen steder skrevet at din form ikke var rektangulær... læs min tekst igen, og du vil se jeg gav dig ret.... Vild reaktion dér ;) Se nu der..... igen det skrevne ord ikke når ud som det skal! Det var ikke ment som råben, jeg troede bare ikke du vidste man kunne få en rektangulær springform.....derfor de store bogstaver :)

Anmeld

28. juli 2010

Titte-vb

Signe1704: De er godt nok fine! Og flotte farver! Er der nogen der har et godt tip til at købe udstiksforme, hvor de ikke koster en bondegård? Har kigget lidt på England, men er der nogen der har erfaringer?

Anmeld

28. juli 2010

Signe1704-vb

mariamiss6 skrev:
Signe1704 skrev:
Prøv lige at læse på din farve hvad den hedder.... Jeg synes bestemt det ligner en julegrøn... og den kan du aldrig få som en stærk ren grøn... Hvordan kan blomsterne være både ægte, og spiselige? eller mener du bare at det er ægte blomster som ikke er giftige?
Ja det er ægte blomster som ikke er giftige og derfor kan spises ;) Vil dog tilføje at de fleste skubber dem til side. Jeg synes bare kager er så flotte med rigtige blomster på.

Anmeld

28. juli 2010

Signe1704-vb

Titte skrev:
Signe1704: De er godt nok fine! Og flotte farver! Er der nogen der har et godt tip til at købe udstiksforme, hvor de ikke koster en bondegård? Har kigget lidt på England, men er der nogen der har erfaringer?
Jeg køber alt (har ikke ret meget) hos special købmanden i rødovre, men det er lidt pebret....

Anmeld

28. juli 2010

mariamiss6-vb

Titte skrev:
Jeg vidste heller ikke man kunne få en rektangulær springform... Men jeg ved nu ikke hvad jeg skal bruge den til, jeg har bare en rektangulær bageform, med låg til - se det er fancy ;) Du kan sagtens handle i England, jeg bruger den der hedder www.cakecraftworld.com (tror det var ca. sådan - vær opmærksom på de har to sider, og priserne KAN være forskellige) alle mine varer er købt der, og d holder hvad de lover ind til nu i hvert fald.... og en side der vidst hedder www.hobby.dk de har en masse til modeller voks og det kan sagtens bruges.....

Anmeld

28. juli 2010

Mor-3-vb

misunde misunde på jeres kreativitet og kunnen.. er virkelig imponeret over alle de flotte kager.. super flotte.. :cheer: vil gerne selv igange med at prøve.. men nu spørg jeg måske lidt dumt.. Men hvordan får i alle de flotte farver.. kan man købe alle de farver.. i alm forretninger eller ska man i en speciel forretning.. og er det det der fondant i kun bruger eller bruger i også farvet marcipan??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.