Sikke en lørdag jeg har haft...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2010

NikiFin-vb

mariamiss6 skrev:
Men nu er det jo mit øje, og min 'sygdom' så det skal vi ikke diskutere mere....
OK, jeg har bare sagt min mening

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2010

mariamiss6-vb

Heidi Nielsen skrev:
Alm. fokølelse kan sagtens fremkalde kløe i øjnene.....jeg er selv snot forkølet lige nu og mine øje klør også...og nej jeg har heller ikke allergi af nogen art.....om det så er om vinteren jeg er forkølet så klør øjnene også der.....
Møg irriterende ikke... Min forkølelse startede denne gang med et par små angreb af et par dages varighed, hvor mine ører også var angrebet... Du ved det føles som om man er på vej mod mellemørebetændelse - aaaargh... Og man er stok døv... Næste omgang var det almindelig forkølelse + ørerne + kæmpe klump i halsen i næsten 14 dage... Du ved lidt á la, liiiige før det er en rigtig halsbetændelse.... Og næste angreb var så ører + hals + kløe i øjenene.... Så nu må det godt snart helt forsvinde... Jeg er stort set sluppet af med halsballaden, og øjet er godt på retræte... Så mangler jeg bare at snotten og ørerne også makker ret ;) Og masser af VARME....

Anmeld

14. juni 2010

Heidi Nielsen-vb

Ja møg irriterende ;) Jeg er heldigvis ikke så hårdt ramt som du er/har været.....er bare rigtig MEGET snottet, har hovedpine og propper i ørerne :) Har stået på det bedste af 2 uger nu.....så SOL OG VARME vil vi gerne bede om :P NU...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.