Sikke en lørdag jeg har haft...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2010

Laurie-vb

Sikke en mareridt du har været igennem..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

Charlotte d. 17.-vb

Sådan en ridse gør bare SÅ ondt - men heldigvis plejer det at gå hurtigt over igen.

Anmeld

13. juni 2010

MAMMARAZZI-vb

Ved du, hvad der har ridset hornhinden?

Anmeld

14. juni 2010

mariamiss6-vb

MAMMARAZZI skrev:
Højst sandsynligt en fed finger der har gnubbet løs i et par dage, oven på en linse der VIREKLIG burde have været taget ud ;) Jeg har haft kløe og irritation i mine øjne i forbindelse med et langtisholdbart og meget insisterende vedvarende angreb af snot ;)

Anmeld

14. juni 2010

Signe1704-vb

Rigtig god bedring. Håber det snart går over. Synes ikke det er meget 'løn' du tager for at lave kager ;)

Anmeld

14. juni 2010

mariamiss6-vb

Signe1704 skrev:
Rigtig god bedring. Håber det snart går over. Synes ikke det er meget 'løn' du tager for at lave kager ;)
Nej det er det heller ikke, men selv 500 kroner er det rigtig svært at få folk til at betale skulle jeg hilse og sige ;) det er jo trods alt bare en kage, for den der skal spise den ;) Men altså nej, 300 kroner for 3 dages arbejde er jo ikke meget synes jeg.... Men godt nok for mig.... Og tak :)

Anmeld

14. juni 2010

mariamiss6-vb

Charlotte d. 17. skrev:
Sådan en ridse gør bare SÅ ondt - men heldigvis plejer det at gå hurtigt over igen.
Jah det gjorde fandmer nuller naller....

Anmeld

14. juni 2010

als-vb

mariamiss6 skrev:
Signe1704 skrev:
Nej det er det heller ikke, men selv 500 kroner er det rigtig svært at få folk til at betale skulle jeg hilse og sige ;) det er jo trods alt bare en kage, for den der skal spise den ;) Men altså nej, 300 kroner for 3 dages arbejde er jo ikke meget synes jeg.... Men godt nok for mig.... Og tak :)
Syntes heller ikke det er ret meget du tager for det, men nu ved jeg selvfølgelig heller ikke hvad det er for materialer du bruger. Min kæreste er jo bager og lavede kagen til min søsters bryllup, den var godt nok i seks lag, men i materialer alene blev det 1200,- (incl rigtige roser som pynt).

Anmeld

14. juni 2010

NikiFin-vb

mariamiss6 skrev:
MAMMARAZZI skrev:
Højst sandsynligt en fed finger der har gnubbet løs i et par dage, oven på en linse der VIREKLIG burde have været taget ud ;) Jeg har haft kløe og irritation i mine øjne i forbindelse med et langtisholdbart og meget insisterende vedvarende angreb af snot ;)
du har polen alergi tror jeg. Jeg har det samme men det er ikke så slemt her i Danmark. I Bulgarien var det forfærdeligt. I begyndelsen var det kun kløe i øjnene. De næste år kom snot og til sidst blev det til astma. Danmark reddede mit liv.

Anmeld

14. juni 2010

NikiFin-vb

als skrev:
mariamiss6 skrev:
Signe1704 skrev:
Syntes heller ikke det er ret meget du tager for det, men nu ved jeg selvfølgelig heller ikke hvad det er for materialer du bruger. Min kæreste er jo bager og lavede kagen til min søsters bryllup, den var godt nok i seks lag, men i materialer alene blev det 1200,- (incl rigtige roser som pynt).
ja, 300 kr for 3 dage er ikke mange penge. Men tænk hvem ville betale mere end 500 kr for en fødselsdag kage. Det gør jeg ikke i hverfald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.