Jo da, Charlotte. Jeg er fuld af overskud.
Nej, faktisk er jeg dødtræt, men på en god måde. Eksamen idag og alle studerende bestod. Nogle endda med gode karakterer. Bagefter evaluering over en gang sushi med min med-underviser (og chef). Så afsted til fest for ITU's første bachelorstuderende.
God fest. Søde, søde studerende og masser af interessante folk fra ITU. Fik vist nok og måske lagt billet ind på at få mit eget kursus på ITU om 2 år når en af 'the grand old men' går på pension. Han spurgte i hvert fald selv om jeg var interesseret i at efterfølge ham og bad om mit kort.
Og gode snakke m andre af de ansatte, rektor og studielederen.
Og nu er jeg TRÆT!
Mangler bare tamile-festen i morgen, som nok skal blive hyggelig. Jeg skal jo ikke gøre så meget andet end at snakke og spise. Mine spidskompetencer! Og være iført sari og guldsmykker og rød plet i panden. Det skal nok blive sjovt :-)
(og mens jeg havde min lange dag har manden så taget tidligt fri fra job, hentet børn, lavet steg og porto bello-sauce og set Olsenbanden film med ungerne og spist slik fra Paris som han havde med hjem. Da jeg kom hjem kl 23 stod han og gjorde rent i køkkenet. Uh hvor jeg dog elsker ham)
Anmeld