Jep. Og der er købt ind til noget nemt til afskedsfesten i morgen og datteren siger (næsten uopfordret) at sommerfest på onsdag godt må aflyses. Det er også onsdag farmand kommer hjem, så hun vil hellere være sammen med ham.
Og jeg slugte en kamel og skrev en mail til kollegaer om de vil hjælpe mig gennem noget kode i morgen. Det vil bare gå 100 gange hurtigere end hvis jeg selv skal sidde med det.
Og så fik jeg ringet til en forælder til en dreng fra klassen, som min datter rigtig godt kan lide, men som hun havde været med til at drille, fortalte hun mig i fredags. Det var bare rigtig godt at få ringet. Faderen til drengen talte med ham og det ramte åbenbart en nerve for han reagerede meget voldsomt og var helt ked af det. Så nu er min datter lettet over at det er kommet frem, drengen er forhåbentlig glad over at få talt om det og at få at vide at min datter faktisk godt kan lide ham og er ked af det.
Vi har lidt mere udredning i den forbindelse, for der er også nogle andre børn med i spillet, men der er taget hul på det og det er godt. Jeg er super stolt af min modige datter, som fortalte mig hvad hun havde gjort og bad mig ringe til drengens forældre!
Anmeld