3-dages tur med børnehaven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.533 visninger
37 svar
0 synes godt om
9. juni 2010

MIKMAR-vb

Så er den mindste taget afsted på 3-dages tur med børnehaven, her bliver så stille :dry: , samtidig er manden heller ikke hjemme, det er så mærkeligt. Men så skal den store og jeg have nogle rigtige hyggedage, så det er jo super, men kan da godt mærke at jeg savner den lille, han er jo Mors dreng :P Glæder mig allerede til det bliver fredag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2010

als-vb

3 dage stur med børnehaven....er det ikke vel tidligt at være ude så mange dage med børnehaven? eller er det bare mig der syntes det er lidt lille en alder at være væk fra mor og far og det ikke er en oernatning ved mormor????

Anmeld

9. juni 2010

MIKMAR-vb

Det syntes jeg også sidste år, da han bare var 3 år, men han syntes det er fantastisk og de hygger sig rigtig meget, så Mor skal bare acceptere og SMILE :)

Anmeld

9. juni 2010

kongster-vb

I min søns børnehave tager de på 4-dages koloni hvert år og det er altid uproblematisk. Han stor-nyder det! Nyd tiden med den store, det kan også være rart at få lejlighed til!

Anmeld

9. juni 2010

Heidi Nielsen-vb

Uhhh hvor ville jeg ønske at den børnehave vores den store går i tog på koloni......det ville han have så godt af at prøve.....men det er sparet væk for mange år siden :(

Anmeld

9. juni 2010

MIKMAR-vb

Vores børnehave er en privat ude-børnehave, med 20 børn og 200 kvm tumleplads, stald og et lille hus, hvor de kan være i rigtig dårlig og koldt vejr, der er virkelig plads til børnene her. De har også en masse dyr og en skov med en lille 'snickebo'-hytte, så der er også ventelist i 2 år frem :) En fantastisk oase.....

Anmeld

9. juni 2010

NikiFin-vb

Jeg kan ikke forestille mig at min 4-årig dreng rejser med andre i 3 dage. Jeg er heller ikke sikker på at han kunne lide det. Det er skørt. Børnene behøver ikke at vokse så hurtigt.

Anmeld

9. juni 2010

MAMMARAZZI-vb

Da min datter gik i børnehave, var hun også på koloni - og det var en stor succes. Jeg syntes godt nok hun var lille - og det var afgjort værst for mig :( Selvfølgelig savner de - men min datter savner mig da også, når hun er hos sin far. Det hører jo med til, at være væk fra dem man elsker. Men når man kommer ud, for at hente sin lille pige - ja så er det en stor og stolt pige, man får med hjem. Mættet af oplevelser med kammeraterne fra børnehaven - og en følelse af, at 'det kunne jeg sagtens' B) Synes da det ville være synd, at forhindre dem i, at få den oplevelse/følelse.

Anmeld

9. juni 2010

Signe1704-vb

Hvilke kommuner er det lige i bor i? Troede sådan noget var sparet væk alle steder efterhånden. Lyder super dejligt og ungerne har det sikkert skønt. Som regel tager de jo heller ikke længere væk end man kan hente dem hvis det slet ikke går og jeg er sikker på at pædagogerne nok skal ringe hvis de vurderer at barnet ikke er klar.

Anmeld

10. juni 2010

Lars F-vb

als skrev:
3 dage stur med børnehaven....er det ikke vel tidligt at være ude så mange dage med børnehaven?
Da min datter gik i børnehave var der koloni hvert år - 5 dage, fra mandag morgen til fredag eftermiddag. Det var ikke et øjeblik for længe. Ungerne nød det i fulde drag; de giver et andet samværd end hverdagen i børnehaven, og det giver mulighed for at gøre nogen anden ting med børnene. Det er så godt for kammeratskabet. Og godt for ungerne at udvikle noget selvstændighed og afstand, i trygge rammer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.