Hvor ofte snakker du med din mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2010

flora72-vb

Snakker med min mor mindst en gang om ugen, enten i tlf, eller fordi jeg kører de 35 - 40 km ned og besøger hende. Ellers plejer vi at sende en sms til hinanden hver aften, for lige at høre hvordan dagen er gået. Hun bor alene, så jeg har det bedst med at vide, at alting er ok. Da hun er min eneste familie, betyder hun utrolig meget for mig nu. Da jeg var barn og ung, havde vi et lidt mere anstrengt forhold, og kunne i perioder ikke holde hinanden ud, nok fordi vi var alene om at være hinandens familie, og lignede hinanden alt for meget. Nu håber jeg mine børn får utrolig meget glæde af deres mormor, når de bliver gamle nok til at sætte pris på hende, hendes uudtømmelige viden og gode sans for humor. ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2010

kongster-vb

Ja det kan hjælpe gevaldigt på forholdet til ens forældre at få børn! Fokus fjernes lidt fra én selv, man er bare det bedste i verden fordi man har givet dem børnebørn og man er selv villig til at sluge nogle kameler fordi ens forældre er børnenes bedsteforældre som man jo helst vil have et godt forhold til. Sådan var det i hvert fald for mig

Anmeld

9. juni 2010

Caidas-vb

Min mor og jeg lever lidt efter princippet 'Intet nyt er godt nyt' Vi var sammen til fødselsdag for 2 weekender siden. Inden havde vi lige talt om en fælles gave. Det tog 1 min. Forrige gang vi var sammen (og talte sammen) var i påsken. I går sendte jeg hende en sms, hun ringede tilbage og svarede - det tog 45 sek. Mine svigerforældre ringer hele tiden. De vil lige høre hvordan tvillingerne har det. 4 dage i træk, både før og efter at vi har været sammen en hel dag. Det er ok for mig, jeg kan sagtens snakke med især svigermor i ½ time, med svigerfar kun 10 min. Min mand sidder og vifter for at vise at han ikke gider i dag. Og det accepterer de.

Anmeld

9. juni 2010

Signe1704-vb

kongster skrev:
En time om dagen? Wauw. Det er mere end jeg taler med min mand, tror jeg. Om hvad dog?
Vi sludrer om alt og intet. Børnene, arbejde, mændene, nyheder, politik, familien, pædagogik, mad og alt hvad vi ellers oplever. Faktisk de samme ting som jeg snakker med veninder om. Jeg snakker også mere med min mor end med min mand, men han siger heller ikke meget - man kan ikke sidde og snakke om ligegyldige ting med ham. Det er mere praktiske ting vi snakker om herhjemme - hvis jeg ikke snakkede med min mor hver dag ville jeg få pip af ham fordi man ikke kan smalltalke med ham. (jeg snakker også ca 1 time med min veninde hver dag :laugh: ).

Anmeld

10. juni 2010

lib1982-vb

Taler i tlf. med min mor (og/eller far), når vi har noget at tale om ;) Ind imellem kan hun godt finde på at ringe og 'lige høre om vi har det godt' - særligt efter vi har fået drengene, men vil tro vi taler sammen 2-3 gange i måneden og ses ca. 1 gang pr. måned i snit... nogen gange mere/mindre Har aldrig ligefrem overrendt hinanden og har SÅ svært ved det, min kærestes familie ses MEGET (efter 'mine' forhold) og jeg føler mig ind imellem kvalt - er heldigvis blevet mindre med tiden!!

Anmeld

10. juni 2010

als-vb

kom vidst lig til at gøre min mor lidt ked af det.... skrev lige sammen på fb, kunne se hun havde bestilt tur sydpå, og så skriver hun, jamen jeg er tilbage til tøsens fødselsdag, ja dagen før tøsens fødselsdag og vi havde faktisk regnet med at holde fødselsdagen i weekenden før....så nu skal vi til at regne i at holde det i weekenden efter i stedet for...øv altså er så træt af altid at skulle planlægge alt ud fra min families planer. Ved godt jeg bare kan være ligeglad, men det er trods alt tøsens mormor og de har det skide godt sammen, ØV altså...!

Anmeld

10. juni 2010

MAMMARAZZI-vb

Ja intet kan slå fejl som beregninger :( Jeg har også altid taget hensyn til alt og alle, når jeg skulle invitere, og alligevel var der altid 'et eller andet' galt. Nu inviterer jeg, når det passer mig - og det går faktisk rigtig fint, nu hvor folk har fundet ud af, at jeg holder fødselsdage, når det passer os B)

Anmeld

10. juni 2010

als-vb

ja sådan har jeg det også med næsten alle andre end min mor og min søster....de har bare så stor betydning at jeg kommer til 'føje' dem lidt. Ikke at de på nogen måde udnytter det. Tænker bare altid på om det mon passer nd i ders planer inden jeg bestemmer om det passer ind i mine...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.