Hvor ofte snakker du med din mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2010

Soap-vb

Vi taler vel 1-2 gange i måneden, når hun ringer fordi hun blir bekymret fordi hun ikke høre noget :) Jeg ved ikke hvad jeg skal snakke med hende om Vi bor langt fra hinanden og har ikke rigtig noget forhold, vi ses kun til børnenes fødselsdage og jul en gang i mellem hvis jeg syns jeg gider Jeg ved hun snakker med min søster flere gange om ugen, men de 2 ligner også hinanden som 2 dråber vand både på godt og ondt så de klinger jo , hvormod jeg ligner farmor, svigermoderen hun ikke kunne døje :laugh:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

Lars F-vb

Tjah - ikke så meget siden hun døde for 7 å siden ;-). Men heller ikke så meget før det. Jeg var træt af hendes druk og brok og bøvl og given andre skylden for alting. Min far snakker jeg med nogen gange en gang om måneden, nogen gange tre gange om ugen. Det kommer helt an på hvad der lige er. Han ringer hvis der er noget at sige, jeg gør det samme. Vi ringer ikke bare for at ringe. Men han har jo så osse fem børn der skal ringes til... Søstre og brødre snakker jeg mest med på mail etc - og når vi mødes, men det sker ikke så tit.

Anmeld

8. juni 2010

kongster-vb

Sjovt nok ringer jeg af egen fri vilje og lyst til min mormor ca en gang om ugen. Og det er ikke fordi jeg skændes med min mor eller min far, jeg ved bare ikke hvad jeg skulle snakke med dem om hver eneste uge. Jeg involverer dem ikke i at jeg skal til tandlæge og den slags og jeg ved heller ikke helt hvad de render og laver. Da jeg var sygemeldt med stress snakkede jeg en del med min mor, som var god til at støtte og give konstruktiv feedback. Min far ringer jeg næsten aldrig til - kun når dårlig samvittighed overvælder mig eller han har fødselsdag :-)

Anmeld

8. juni 2010

Pia S-vb

Jeg taler med min mor i telefonen mindst en gang hver dag. Mine forældre er 75 og 76, så jeg ved ikke, hvor længe jeg har dem. Jeg er enebarn og deres eneste barnebarn er min søn. Jeg ringer for at fortælle episoder fra hans hverdag, sjove ting han har sagt eller gjort, episoder fra min hverdag osv osv Min far talte ikke meget med sin far, men siger nu, at han ofte savner lige at kunne spørge 'den gamle' og dette og hint! Det er da lidt ærgeligt. Nåh ja og så ringer jeg også og spørger hvor længe hamburgerryggen skal have eller om den skal i varmt eller koldt vand :side:

Anmeld

8. juni 2010

Elverpigen-vb

Jeg snakker med min mor 2-3 gange om ugen, for det meste snakker vi om alt og ingen ting. Min mor er så nysgerrig, hvordan det går med Sigrid, men hun er også det første barnebarn, og hun har i mange år været klar til at blive mormor :woohoo: Jeg syntes at det er hyggeligt, lige at snakke med både min mor og far. Der sker en del i vores liv lige for tiden, og der er nogle bekymringer som det er rart at få snakket ud om.

Anmeld

8. juni 2010

NikiFin-vb

MAMMARAZZI skrev:
Hvor tit er I i Bulgarien NikiFin?
1 gang om året ;) i 2 - 3 uger

Anmeld

8. juni 2010

als-vb

jeg snakker mindst med min mor en gang om ugen og så det løse + chat på FB og sms. Jeg har et rigtig godt forhold til min mor. Da hun var i overgangsalderen var jeg lige ved at slå håneden af hende ;) hun var overdrevet sentimental, lige til den gode side, men det var jo ikke i en ond mening. I dag er hun en kæmpe støtte, specielt efter min datters fødsel og alle de ting vi skulle igennem. + vi i vores familie har været hårdt ramt af forskellige ulykker og sygedomme, så vi sætter bare mere pris på hinanden nu. Min far snakker jeg max med hver 14. dag. Men han er heller ikke min favorit person i verden, vi har haft en del år uden særlig kontakt og så er han en mega egoist.

Anmeld

8. juni 2010

Møe-vb

Snakker med min mor ca. 1 gang om uge - og det har jeg gjort siden mine forældre blev skildt for snart 20 år siden... (min søster og jeg blev boende hos min far og var på besøg hos min mor hver anden weekend) Min fra derimod taler jeg med højst engang om måneden. Har ikke det store behov - og det med min mor er nok mere rutine - men det er meget hyggeligt. Derimod taler jeg med min svigermor flerer gange om ugen og nogen gange hver dag.

Anmeld

8. juni 2010

Spunk-vb

Min mor er død, så hende taler jeg desværre ikke med. Min far taler jeg med at par gange om måneden. Vi har et godt forhold, men har bare ikke brug for at fortælle om alle småting der foregår i hverdagen - og helt ærligt, så er det jo det samme man går og laver hele tiden. Min ene søster taler jeg med flere gange om ugen - vi har et tæt forhold, og vi sludrer bare om løst og fast fordi det er hyggeligt. Min svigermor og svigerfar taler jeg kun med når det tilfældigvis er mig der tager telefonen når de ringer. Ikke fordi vi ikke kan lide hinanden - vi er bare aldrig kommet i sådan en vane med at ringe til hinanden. Men min mand taler med sine forældre flere gange om ugen.

Anmeld

8. juni 2010

Webredaktøren-vb

Min far ringer hver dag - nogle gange flere gange dagligt... også i arbejdstiden :huh: Det driver mig til vanvid, men han mener det godt ;) ... og så er der jo min mor som jeg desværre ikke lige har fået talt med i snart tre år :( Før i tiden havde vi et afbalanceret forhold og talte et par gange om ugen, men tingene skifter jo nogle gange. Jeg håber, at jeg husker at give mine børn plads, når de engang er voksne, men til gengæld kommer jeg ikke til at acceptere ikke at være på talefod med dem. Det vil jeg for alt i verden undgå, for begge parter går glip af for meget :huh:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.