Om sommeren, ja allerede, fra det tidlige forår kan jeg opholde mig i timevis i haven, der er altid noget at lave. For mig er det ren terapi, med frisk luft og stor tilfredsstillelse i at man kan se der sker noget, specielt glad, når der kommer flere nye blomster og giver farve i bedene.
Ellers multi-hobbier jeg vist. Elsker at være kreativ, bage og læse. Er vist blevet lidt fanatisk med at lave mange ting selv efter vi har fået Ditlev, så vi undgår alt for meget tilsætning mm, og så får jeg jo øvet mit husmor-gen.
TV-serier har jeg også været slem til, men bestemte mig for at det er spild af god tid. Hvis det er et bevidst valg at sidde der, er der ingen grund til dårlig samvittighed, så har man jo valgt det frem for noget andet. Jeg har nogle aftner når der er puttet taget løbetøjet på og musik i ørerne. Det er dejligt, selvom jeg ikke er særlig god.
Ellers finder jeg sysagerne frem eller går i seng og læser en gos bog.
Da vi ventede os købte jeg nogle store lærreder, som jeg tegnede Peter Plys motiver på og farvelagde - de hænger nu på børneværelset. Det var hyggeligt, tog måske lidt lang tid, men så er de også hjemmegjort og han synes om dem
Anmeld