Hobby.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2010

Signe1704-vb

Meesalith skrev:
Signe1704 skrev:
Kan i også have børnene med?
Jamen vi tager vores dreng med. Sidste år sov han i teltet i barnevogn, men vi havde lånt en campingvogn for en sikkerheds skyld. I år skal vi nok bare bruge barnevognen. Der er mange middelalderbabyer med og en masse børn, fordi det er et så åbent og frit miljø. Alle er velkommen, og de seneste par år, har der været babyboom i miljøet. Der sidder også altid en eller anden i lejren, som kan tage sig af ungerne, hvis forældrene vil have en pause for sig selv, og om aftenen drikker de voksne kun de steder hvor ungerne ikke sover. Det er som en slags campingplads, bare med middelaldertelte og publikum :laugh:
Det lyder ret hyggeligt. Så kender i vel også hinanden allesammen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

Signe1704-vb

Jeg troede du havde to drenge, men jeg blander dig måske sammen med en anden?

Anmeld

8. maj 2010

Spunk-vb

Mon ikke du tænker på Mariamiss - hun har to drenge og går op i sådan noget vikingehalløj.

Anmeld

10. maj 2010

tøsen-vb

Om sommeren, ja allerede, fra det tidlige forår kan jeg opholde mig i timevis i haven, der er altid noget at lave. For mig er det ren terapi, med frisk luft og stor tilfredsstillelse i at man kan se der sker noget, specielt glad, når der kommer flere nye blomster og giver farve i bedene. Ellers multi-hobbier jeg vist. Elsker at være kreativ, bage og læse. Er vist blevet lidt fanatisk med at lave mange ting selv efter vi har fået Ditlev, så vi undgår alt for meget tilsætning mm, og så får jeg jo øvet mit husmor-gen. TV-serier har jeg også været slem til, men bestemte mig for at det er spild af god tid. Hvis det er et bevidst valg at sidde der, er der ingen grund til dårlig samvittighed, så har man jo valgt det frem for noget andet. Jeg har nogle aftner når der er puttet taget løbetøjet på og musik i ørerne. Det er dejligt, selvom jeg ikke er særlig god. Ellers finder jeg sysagerne frem eller går i seng og læser en gos bog. Da vi ventede os købte jeg nogle store lærreder, som jeg tegnede Peter Plys motiver på og farvelagde - de hænger nu på børneværelset. Det var hyggeligt, tog måske lidt lang tid, men så er de også hjemmegjort og han synes om dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.