Hmm. Jeg bruger en del tid på at lytte til musik - nogen gange på den nørdede måde, Har fx lige været igennem hele Van Morrison kataloget (der er mange albums), og jeg kan godt li' at sammenligne versioner af sange og lægge mærke til referencer mellem sange om mellem kunstnere ('The complete Fun House sessions af Stooges indeholder 28 versioner af 'Loose' - det er da for fedt). Jeg lytter en masse, både hjemme i stuen, på iPhone og til koncerter.
Jeg cykler - både som transport, ture for at køre hurtigt og få sved på panden, og ferie-ture, hvor der helst skal være høje bjerge; det er så fed en fornemmelse af køre op gennem hårnålesvingene og langsomt set dalene og bjergene foldede sig ud neden for.
Jeg kan godt li' at lave mad, bage, prøve ting af - og at komme ud og smage hvad andre lavrer.
Jeg bruger (stadig) en masse tid på teknologi og internet, går til debataftener og hænger ud på alle mulige blogs og debatsites om især medie, teknologie og kommunikation.
Og så bruger jeg i perioder en masse energi på køn, seksualitet, identitet, og denslags. Jeg syn's der er en masse spændende og vigtige emner der, som jeg ville ønske jeg havde meget mere tid til at forfølge.
Anmeld