Hobby.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2010

lib1982-vb

- Min familie og min venner - amerikanerbiler og hvad dertil hører, - mit arbejde :blush: (som jeg GLÆDER mig MEGET til at starte på om mindre end 14 dage :laugh: :laugh: ) - håndbold i vinterperioden... og så nusser jeg vist rundt med en masse ting som ikke helt er hobby, men bare så'n tidsfordriv-agtigt :cheer:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2010

Hobitten-vb

Jeg elsker at læse, og går i perioder meget tidligt i seng, bare for at ligge og læse.. ;) Men ellers kan jeg godt lide at sysle med noget broderi, men som Riwe, kan det godt knibe med at 'finde noget at bruge det til'.. Sidder for det meste i sofaen foran fjernsynet eller en film (som jeg ser en del af..) enten med computeren, et broderi eller med playstationen tændt (den tror jeg vist aldrig jeg vokser fra.. :blush: )

Anmeld

4. maj 2010

Meesalith-vb

Bøger, bøger, bøger og middelalder. Jeg læser og samler på bøger, og om sommeren tager vi på middelaldermarkeder. Jeg syr også meget tøj i tidsperioden 1350-1500

Anmeld

4. maj 2010

Signe1704-vb

Meesalith skrev:
Bøger, bøger, bøger og middelalder. Jeg læser og samler på bøger, og om sommeren tager vi på middelaldermarkeder. Jeg syr også meget tøj i tidsperioden 1350-1500
Det var da en sjov og anderledes hobby (altså ikke bøgerne ;) ). Det har jeg aldrig hørt om nogen der havde som hobby før. Hvad laver i på de markeder?

Anmeld

4. maj 2010

Signe1704-vb

Gælder shopping som en hobby :laugh: Det lider jeg i hvert fald af. Og så elsker jeg at sy når jeg har overskud til det og idéer til noget at sy. Nu har jeg lige købt stof til 4 par bukser - 2 til datteren og 2 til mig - og så noget stof til kurve osv på min søns værelse.

Anmeld

5. maj 2010

Meesalith-vb

Signe1704 skrev:
Det var da en sjov og anderledes hobby (altså ikke bøgerne ;) ). Det har jeg aldrig hørt om nogen der havde som hobby før. Hvad laver i på de markeder?
Jamen vi tager f.eks. på Voergaard middelaldermarked og klæder os ud, og lever os ind i fortiden. Man kan måske kalde det en slags rollespil, men bare med publikum. Os kvinder laver for det meste mad, syr tøj og hjælper mændene med at tage udstyr på. Vi er også vandbærere til kampshows. Mændene slås med rustning og stålvåben. En gang imellem slås vi kvinder også, men det er for det meste udklædt som mænd :P http://voresborn.dk/images/fbfiles/images/Middelaldermig.jpg

Anmeld

5. maj 2010

Signe1704-vb

Kan i også have børnene med?

Anmeld

5. maj 2010

Caidas-vb

Riwe skrev:
og så kan jeg egentlig også godt li at brodere, men synes det er svært at finde noget at bruge det til når det endelig er færdigt - har dog en plan om nogle ikke-mormor-agtige puder til vores nye hjem.
Kan du hjælpe mig med en side, man kan finde/købe mønstre på. Min mor skal brodere en new foundlænder.

Anmeld

6. maj 2010

Titte-vb

Jeg kan godt finde på at male på lærred, laver selv kort til fødselsdage, invitationer m.m Og så kan jeg godt lide at strikke, strikker gerne noget der skal filtes, fx hjemmefutter, tasker i uldgarn

Anmeld

6. maj 2010

Heidi Nielsen-vb

Jeg elsker at male på lærred.....har liget malet nye billeder til drengenes værelser :) Spiller wii en gang i mellem og ser også lidt for mange serier....specielt nu hvor jeg er på barsel.... :blush: Går også et par lang ture hver dag......om formiddagen med barnevogn og hund og om aftenen kun med hunden..... Lige nu er jeg igang med at lave bordpynt til vores barnedåb......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.