Hobby.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2010

MAMMARAZZI-vb

Heidi Nielsen skrev:
Lige nu er jeg igang med at lave bordpynt til vores barnedåb......
Måske det lige er smuttet for mig, men hvad fandt I ud af mht. maden til barnedåben ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2010

Heidi Nielsen-vb

Tror ikke den er smuttet for dig...er ikke helt sikker på jeg har fotalt det.... Vi bestilte ved Jysk Diner......kyllinge cocktail til forret, 3 slags stege med div tilbehør (buffet) til hovederet og nødde/chokolade kurv med frisk frugt og råcreme til dessert.....

Anmeld

6. maj 2010

MAMMARAZZI-vb

Uhmm :uhm: Det lyder lækkert - en skam man ikke skal med :P

Anmeld

6. maj 2010

Heidi Nielsen-vb

Ja vi håber da også at det er lige så godt som det lyder og ser ud :uhm: Vi skal både have hvidløgskrydret flødekartofler, græske kartofler, broccolisalat, salatbar, div. grove flutes, dressing, honning glaseret skinke, baconsvøbt svinefilet, Gourmetkrydret oksefilet og ja jeg kan blie ved :uhm:

Anmeld

6. maj 2010

MAMMARAZZI-vb

Fuck, du er tarvelig :pinch: Det er jo det rene tortur, at høre om alt det lækre mad :mur: Det skal helt sikkert nok blive en succes ;)

Anmeld

6. maj 2010

Heidi Nielsen-vb

Jeg ved det....sorry :blush: Glæder os også og håber på at der er nok til flere dage :uhm:

Anmeld

7. maj 2010

Meesalith-vb

Signe1704 skrev:
Kan i også have børnene med?
Jamen vi tager vores dreng med. Sidste år sov han i teltet i barnevogn, men vi havde lånt en campingvogn for en sikkerheds skyld. I år skal vi nok bare bruge barnevognen. Der er mange middelalderbabyer med og en masse børn, fordi det er et så åbent og frit miljø. Alle er velkommen, og de seneste par år, har der været babyboom i miljøet. Der sidder også altid en eller anden i lejren, som kan tage sig af ungerne, hvis forældrene vil have en pause for sig selv, og om aftenen drikker de voksne kun de steder hvor ungerne ikke sover. Det er som en slags campingplads, bare med middelaldertelte og publikum :laugh:

Anmeld

7. maj 2010

Elverpigen-vb

Caidas skrev:
Riwe skrev:
og så kan jeg egentlig også godt li at brodere, men synes det er svært at finde noget at bruge det til når det endelig er færdigt - har dog en plan om nogle ikke-mormor-agtige puder til vores nye hjem.
Kan du hjælpe mig med en side, man kan finde/købe mønstre på. Min mor skal brodere en new foundlænder.
Prøv her: http://www.korssting.dk/shop/frontpage.html Jeg har været godt tilfreds med de ting jeg har købt der. ;)

Anmeld

7. maj 2010

lib1982-vb

Heidi Nielsen skrev:
Tror ikke den er smuttet for dig...er ikke helt sikker på jeg har fotalt det.... Vi bestilte ved Jysk Diner......kyllinge cocktail til forret, 3 slags stege med div tilbehør (buffet) til hovederet og nødde/chokolade kurv med frisk frugt og råcreme til dessert.....
Nu er det jo sådan, at jeg bor i nærheden af dig - og stiller mig gerne til rådighed som mundskænk eller prøve-middag-deltager eller lign.... NØJH det lyder bare lækkert alt det mad!!!

Anmeld

7. maj 2010

als-vb

Gad godt jeg kunne tage mig sammen til at få mig en hobby. Ser alt for meget tv og burde virkelig få rørt mig i stedet for. Har faktisk alle muligheder for det om aftenen da manden som regel ligger i sengen kl otte. (bager) men ender bare som serienarkoman i stedet for... :unsure: Er ikke særlig kreativ, den gave fik min søster og jeg blev den boglige. Men elsker at læse, og prøver at gøre det, men er typen der virkelig fordyber mig i bøger og er nærmest ikke til at komme i kontakt med når jeg er faldet for en bog. side bemærkning, fik Jydsk Diner til firma julefrokosten og vi var godt tilfredse også selvom det skulle transporteres over en time for at komme til det sydjydske. Der var godt med mad, kødet var lækker mørt og der var masser af brød. Søg dog for at have masse af ovne da alt skal lunes/genvarmes eller opvarmes. (selvfølgelig udover div kolde salater osv ;) )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.