Hvad læser I - når I læser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2010

kongster-vb

Jeg synes altså også 'Den afrikanske farm' er kedelig! Jeg har læst ca halvdelen og jeg får den aldrig læst færdig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2010

Spunk-vb

Nå men, det er da dejligt at høre, at det ikke bare er mig den er gal med. Nogle af de såkaldte klassikere er altså bare for tunge. Jeg bryster mig af, at jeg kom halvvejs gennem Buddenbrooks :)

Anmeld

28. april 2010

kongster-vb

Wauw! Imponerende. Jeg har det på samme måde med De Elendige. Jeg bliver aldrig færdig. Den er såååå kedelig

Anmeld

28. april 2010

Leah-vb

Sådan har jeg det med 'Den niende indsigt'. Og så er Karen Blixen vel generelt noget tung i det ... eller også blev hun bare 'ødelagt' for mig, fordi alle hendes historier blev gennemtæsket i gymnasiet, og til sidst hang det mig bare langt ud af halsen ...

Anmeld

28. april 2010

Spunk-vb

Jeg har ikke gjort forsøget, men det kan da godt være at jeg heller ikke gør det nu. Kan nu også godt lide at komme til teater eller opera, men udvandrede under pausen da vi fik dristet os ind til 'Den flyvende hollænder'. Hold kæft hvor var det kedeligt - og så på tysk.

Anmeld

28. april 2010

kongster-vb

Hov hov :-) Jeg har set Nibelungens Ring og Tannhaüser hvilket jo også er på tysk og det var formidablt!! Men ja, man skal ikke læse eller se opera hvis det er kedeligt, bare fordi det har fået et finkulturelt stempel .-)

Anmeld

28. april 2010

ma08-vb

kongster skrev:
Hov hov :-) Jeg har set Nibelungens Ring og Tannhaüser hvilket jo også er på tysk og det var formidablt!!
Wagner er storslået! :klap: :)

Anmeld

28. april 2010

Caidas-vb

Lige p.t læser jeg 'De bedste historier om Rasmus Klump' :silly: :laugh: Vores yndlingsbog. Men for mig selv er jeg netop blevet færdig med Lotte Tarps 'Det sku nødig hedde sig' Jeg finder gerne bøger på loppemarkeder, som jeg læser en gang og sender videre i systemet. Når jeg har siddet og ventet til gymnastik, har jeg læst ' DE små blå mænd' af Terry Pretchet. Den vandt jeg på VB sidste år. Jeg har prøvet at læse Pigen og Aben af Peter Høeg, men nåede kun halvdelen. Før jeg fik børn, var det mest krimier og halvgysere.

Anmeld

29. april 2010

kongster-vb

Kvinden og Aben synes jeg også er fjollet! Jeg kunne godt lide Forestilling om det 20ende århundrede, men er ikke specielt begejstret for Høeg ellers. Og så havde jeg en Svend Åge Madsen periode da jeg var studerende. Han er finurlig og spændende, men jeg synes hurtigt man får for meget...

Anmeld

29. april 2010

Natalia87-vb

Jeg er ikke så god til krimiér og historiebøger. Ville ønske jeg var, når bare aldrig igennem dem, de når aldrig rigtig og fange mig, før læselysten er død igen. Jeg er mere til Chic-lit eller kærlighedsromaner når det skal være let, fantasy når det skal være lidt spændende og anerledes, og ellers kan jeg også rigtig godt lide at læse virkelighedens verden, hvis det gerne må være lidt tungere en gang imellem. Men de kan til gengæld også være ret barske.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.