Hjælp jeg kommer for sent til at afhente mit barn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2010

MetteNB-vb

Jeg har endnu ikke prøvet at hente drengene for sent og satser heller aldrig på at komme til det!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2010

Signe1704-vb

Heidi: Det må ind imellem være skønt at ens barn elsker at komme i institution. Mine to store har begge helst ville være hjemme. De har hygget sig når de først kom afsted, men datteren spørger stort set hver morgen om hun må holde fri. Får nogle gange så dårlig samvittighed over at sende hende afsted, men synes altså at hun skal derned nogle dage hver uge (3-4). Når hun så holder fri begynder hun at kede sig midt på dagen. Så tager vi som regel et eller andet sted hen - ellers bliver det en lang dag for alle ;)

Anmeld

24. april 2010

Heidi Nielsen-vb

Signe......det er super dejligt at han gerne vil i børnehave....men det ville da også være dejligt hvis han ville holde fri en gang i mellem :) Der faktisk nogle dage han kan blive helt sur hvis vi henter ham tidlig :ohmy: I torsdags skulle han til noget undersøgelse på sygehuset og vi havde bestemt at han skulle holde fri hele dagen.....ALDRIG har jg set ham så sur og muggen som han var da han fik at vide at han ikke skulle i børnehave....og det varede HELE dagen :blink:

Anmeld

24. april 2010

Signe1704-vb

Ja så kan det jo godt blive lidt i overkanten, men det må jo være fordi han har nogle super gode venner i BH ;)

Anmeld

24. april 2010

Heidi Nielsen-vb

Ja det tror jeg også han har :) og det er jo også rigtig godt....

Anmeld

24. april 2010

Caidas-vb

En gang er mine piger blevet hentet for sent. Og så alligevel ikke. Jeg skulle til møde i børnehaven kl 17 - og deres far skulle til møde kl 16 i kommunen. Min kollega måtte blive lidt længere fordi deres fars møde trak ud. Jeg havde dog sagt at han bare kunne lade dem lege ude alene, da jeg jo sad lige indenfor. Pigerne har også nogle dage hvor de ikke vil med deres far hjem når han henter dem ca 15. Så lader han dem blive til jeg tager dem med hjem til lukketid.

Anmeld

25. april 2010

Willysmor-vb

Forstår virkelig hellere ikke hvorfor vuggestuer/børnehaver skal lukke så tidligt- Ingen forældre kan arbejde fuldtid og hente deres barn kl 16. medmindre man studere....!!:) Det burde seriøst ændres :)

Anmeld

27. april 2010

lib1982-vb

Syns det virker som om dagplejer har længere åbningstider - det var bl.a. derfor valget faldt på dagpleje fremfor vuggestue, her da vi skulle søge!

Anmeld

27. april 2010

Willysmor-vb

Okay... får de mere i løn end pædagogerne i vuggestuerne, siden de kan tillade sig at holde længere åbent

Anmeld

27. april 2010

Signe1704-vb

Det mener jeg ikke de gør, men der plejer at være krav til hvor mange timer om ugen de skal holde åbent. De får vist ikke så vanvittig høj løn, men får noget ekstra skattefradrag fordi de bruger eget hjem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.