Jeg har:
Kombiovn (micro-varmluft-grill) kanon ting når man skal varme noget eller lave små portioner. Har faktisk også masser af opskrifter til microovn, får bare aldrig rigtig brugt dem.
Elkedel, uundværlig, især fordi kæresten er begyndt at drikke pulverkaffe om morgenen.
Kaffemaskine (har også en lille en til hvis vi skulle tage på camping)
Brødrister
Håndmixer med stavblender og minihakker til, uundværlig, og fungerer bedre end den store blender som røg ud for nylig.
Toaster, hvor man kan skifte pladerne ud, så kan den bruges til også at lave vafler og grille.
Frituregryde, giver bare de bedste forårsruller, og hvis man lægger dem på fedtsugende papir bagefter er de ikke værre end når man steger dem på panden.
Hakkebøfformer, og jeg er SUPER glad for min, jeg er nemlig idiot til at forme bøffer.
Æbleskivepande, en af de rigtige i støbejern, altid god hvis nogen bliver lidt for friske og skal sættes på plads ;)
Kender flere som er vildt glade for deres bagemaskine, men det er da også luksus at kunne stå op til nybagt brød om morgenen, men jeg ville nok bare glemme at tænde den eller fylde den eller noget.
Anmeld