Jojo, kritik er godt. Jeg kan bare bedst lide konstruktiv kritik. Og jeg finder ikke det personlige i disse indlæg særligt konstruktivt.
Jeg har fået 'turen' flere gange. Og jeg er vældig træt af det efterhånden. Og se, nu ender det alligevel med, at det er min skyld og jeg skal forsvare mig. Og vø du va - det gider jeg bare ikke!
Jeg er mig, jeg bærer ikke siden. Jeg er her, jeg svarer og jeg gør det som det passer mig. At nogle så ikke tåler mosten, det er ikke min fejl.
Nej, jeg var væk fra debatten da man skiftede til den spammede side. Men jeg var der før. Jeg var mig dengang også. Jeg er mig nu. Jeg har et ord til alt. Så lad være at spørge, hvis du ikke forventer, at jeg skal give et svar. Her er plads til alle - nåh nej, faktisk ikke, ser jeg jo *hæhæ*
For det gør ofte ondt, når man ikke lige skuer hunden med hårene. Men lad være at spørge, hvis du ikke vil have et reelt svar!
Mor er ikke vred - hun er skuffet...
Og touché, flere er smuttet herfra fordi de gamle brugere ofte virker forstokkede og old fashion og glemt i 2002 ;)
Anmeld