Titte skrev:
Laurie skrev:
Ja.... og så rart, når man kan vælge det tøj man vil, i stedet for at tøjet skal vælge én, for man plejede jo at vælge det som jo var så heldigt, bare at passe. (håber, sætningen giver mening...)
Det gør det Kaurir, jeg ved hvad du mener!!
Hvordan går det med dig, og hvor langt er du kommet??
Kan folk overhovedet kende dig??
Jo, de kan stadigvæk kende mig ;) Jeg tabte ca. 35 kg... idag mødte jeg en fra 'min mødregruppe' (altså er vores dreng 22 nu...)... og hun kunne se, at jeg havde tabt mig... Nogle ser det, andre ser det ikke... eller tænker ikke på det. Jeg er blevet en del fladere på numsen (savner dog polstring...) ryggen er også blevet pænere, maven er flad (dog tyk).
Vægttabet er ret uregelmæssig... den går i stå i perioder (det er meget forsk. hvordan folk taber sig! skal man huske...).
Det er bare dejligt.. købte nogle undertrøje i Netto, til 30 kr for 2... før kunne jeg ikke købe 'alm. str.'.
Jeg har stor glæde af vores støttegruppe (har du sådan en?), bl.a. fordi vi kommer med det tøj, vi ikke passer mere... så kan man få en del gratis.
Jeg har forresten en del tøj i str. 52+ ... det jeg finder efterhånden... hvis nogen er interesseret.
Jeg kan snakke i telefon mens jeg går (... ikke løber ;)) op ad trapperne, knæene gør ikke mere ondt... det er bare dejligt.
Og så er det forskellen mellem at være lidt kraftig... og det jeg var før.
......................
Jeg var til lægen idag.. .ang. noget andet. Husker at jeg spurgte ham, for nogle md. siden - hvorfor han ikke selv havde foreslået mig den operation... han sagde at det er, fordi man ikke kender bivirkninger. (det er trods alt et større indgreb).
Nej, man ved jo ikke, hvor store eller 'små' vi er om 5 eller 10 år... men i mellemtiden er det en livskvalitet til forskel!!! Søvnen er også blevet bedre bl.a.
Den dag mine børn skal giftes, vil jeg se 'ordentlig' ud.. det er bare dejligt :) Altså kan man godt være stor med en dejlig udstråling, det er ikke det..
Forresten... mangler du tøj? Husker ikke, om du bor i Kbh området... evt. kan du give besked her eller på FB...
.......
og hvordan går det med dig nu? Det er altid det spændende med børnene.. hvordan de tager det :)
Anmeld