Har nu rundet de 11 kg minus. Er glad for det, men også irriteret over at der ikke sker mere hurtigere. Har en tid ved diætist d. 17 denne måned, så håber jeg at jeg kan få nogle fif.
Har også fået svar på den scanning jeg var til i december. Der er desværre endnu en chokoladecyste, den sidder mellem livmoderhalsen og endetarmen, så den skal fjernes. Den er ca. 2 cm nu. Men den kære professor på Skejby vil helst vente med at fjerne den, til jeg har fået foretaget GBP operationen, fordi det så vil give mig et stort væggtab, og så vil den også være lettere at komme til. Så når jeg har en tid til GBP, skal jeg kontakte Skejby, så booker de en tid til den anden operation 4-6 mdr. senere........ øv øv øv.
Og så har jeg fået spiral sat op, så jeg skal få mindre blødninger. Fik den d. 18 feb., og har stort set blødt siden. Har haft en omgang kramper fra cysten, men bløder nu ikke mere end trusseindlæg og en tampax kan klare. Det har jeg aldrig før prøvet ;)
Er dog ved at komme ind i en god rytme med daglige gåture med hunden, og det rykker lidt på kiloene... Så fra næste uge begynder jeg også at svømme et par gange ugentligt, mon ikke det så rykker...........
Anmeld