Jeg vejer for meget. Har gjort det i mange mange år.
Kan ikke få børn ad naturlig vej, har endometriose i svær grad.
Først for 7 uger siden fik jeg den besked, at jeg ikke selv kan blive gravid, min eneste mulighed er reagensglas metoden.
Jeg har i over et halvt år ført samtaler med mig selv, om at blive opereret, den såkaldte gastric bypas. At få mavesækken formindsket, så jeg kommer til at tabe mig.
Beslutningen er den bedste jeg har taget i hele mit liv, jeg glæder mig rigtig meget til at få det gjort, jeg er igang med at tabe mig det jeg skal inden operationen, og so far har jeg tabt mig omkring 6 kg. Jeg vil tabe mig omkring 9 kg mere, før jeg siger go for operation, så har jeg tabt mere end det jeg skal.
Efter et år kan vi så komme igang med reagensglas behandling, og det glæder vi os til, om ikke andet så kan vi sige at vi har gjort hvad vi kan for at få de børn vi rigtig gerne vil have, lykkes det ikke så må det være sådan, men prøves det skal det.
Jeg er rigtig lettet over at kunne se et lys i tunnelen, ved det bliver hårdt arbejde, men det er som om der er faldet en sten fra hjertet, og det er nemt at spise mindre, i forhold til de mange gange hvor jeg tidligere har været på kur.....
Jeg vil holde jer opdateret om hvordan det går, hvis det da ellers har jeres interesse :P
Anmeld