Jeg har taget en stor beslutning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2009

Maxmor-vb

Godt gået Titte :klap:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2009

Caidas-vb

Titte skrev:
Ja, jeg får brug for den operation, for jeg har tiden imod mig......... Jeg har ingen mulighed for at blive gravid på naturlig vis, og skal der for have reagensglas behandling. Og man må ikke være fyldt 40 før man påbegynder behandling.....Og da jeg bliver 38 til april så haster det, for jeg skal have et mega vægttab...
Denne tråd er også gået min næse forbi. Jeg var selv 38 da vi startede vores behandling. Det lykkedes at blive gravid som 39 årig - og pigerne kom 3 mdr før jeg fyldte 40. Håber også at det alt sammen vil lykkes for dig.

Anmeld

28. november 2009

Titte-vb

Jeg var igår på sygehuset, for at blive indstillet til GBY. Det gik bare godt, skal tabe mig 10 kg mere, fordi det er den vægt jeg havde igår, jeg skal tabe mig 7% af. Men det gør det kun bedre, at jeg har tabt mig 10.5 kg i forvejen, jo mere jeg selv taber, jo bedre succes er der med operationen. Hvis det fortsætter som det har gjort indtil nu, og det planerer jeg at det skal ;) så kan jeg blive opereret om 3-4 mdr. Det er helt vildt, jeg har bestemt mig for at få kæresten til at tage nogle billeder af mig nu, så jeg har noget at sammenligne med i fremtiden. Og som et minde om at det var en del af mit liv, men ikke fremtiden!! Jeg er så glad, har et enormt psykisk overskud, for jeg ved det er målet jeg skal nå, nemlig at komme i reagensglas behandling. Og DET VIL JEG!

Anmeld

28. november 2009

Det er stadig mig-vb

Tråden er da også gået MIN næse forbi! Jammen Titte dog! Hvor ér jeg glad på dine vegne, både med vagttabet, den forestående operation og den kommende graviditet. Sikke et spændende 2010!! Og flot du er nået så langt på egen hånd. 9 kg er da en ordenlig bid :) Hvor bliver det spændende at følge din kamp og dine mål, som jeg af hjertet føler du fortjener falder ud til din fordel. Det skal nok gå - og vi hepper!!

Anmeld

28. november 2009

Titte-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Tråden er da også gået MIN næse forbi! Jammen Titte dog! Hvor ér jeg glad på dine vegne, både med vagttabet, den forestående operation og den kommende graviditet. Sikke et spændende 2010!! Og flot du er nået så langt på egen hånd. 9 kg er da en ordenlig bid :) Hvor bliver det spændende at følge din kamp og dine mål, som jeg af hjertet føler du fortjener falder ud til din fordel. Det skal nok gå - og vi hepper!!
Takker! Der går jo noget tid inden jeg kan blive opereret, men jeg arbejder på at det bliver inden for det næste halve år, det er det jeg har til at tabe mig 10 kg på, men jeg VIL at det går hurtigere, så jeg går til den!!!

Anmeld

28. november 2009

Fuzzbox-vb

Det lyder bare godt, at motivationen stadig er der :D Det bliver skægt at se de billeder om nogle år, og se hvad du var engang :) Jeg krydser virkelig mange fingre for, at du kan blive opereret om 3-4 mdr, så du kan komme i behandling XX

Anmeld

29. november 2009

MetteNB-vb

Sejt gået med det foreløbige vægttab. Glæder mig til at følge med i det videre forløb og krydser fingre og hepper på, at det lykkes dig at tabe mange kg. hurtigt, og komme i gang med projekt baby. Held og lykke.

Anmeld

30. november 2009

Ajna-vb

Ja, Titte - sejt gået og tillykke med det store vægttab - og den altafgørende motivation :laugh:

Anmeld

30. november 2009

Laurie-vb

Tillykke Titte... jeg har selv fået en GBP (gastric bypass) den 4. august i år... og er virkeligt glad for det. Kender ingen, der har fortrudt det... Du må godt spørge løs... er selv på madlog, hvor der er også nogle GBP grupper... madlog er guld værd, for at holde øje på hvad man indtager ;)

Anmeld

8. december 2009

Sofies mor-vb

Åååhh Titte................rigtig god vind.....glæder mig til at høre, hvordan det kommer til at rasle af dig, efter operationen :woohoo: Flot vægttab du selv har opnået :woohoo: Har selv ventet 12 år på min prinsesse, hjalp gevaldigt da jeg sagde farvel til smøgerne :blush:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.