Navne-tyv :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2009

Brams

Helt sikkert nr. 2, tænk hvor meget I ville ærge Jer hvis I på et eller andet tidspunkt ude i fremtiden ikke ser veninden mere. Desuden synes jeg slet ikke man kan tillade sig at reservere navne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
CRS skriver:

Ja det var sku ikke Zafir det jo et dejligt navn...

Tak

Det andet, var bare for at lave en pointe 

Men jeg ender fx en der hedder Aviaaja sunshine og Klaus Solsikke

Og de er glade for det.

Anmeld

4. september 2009

CRS

Zafir skriver:

Tak

Det andet, var bare for at lave en pointe 

Men jeg ender fx en der hedder Aviaaja sunshine og Klaus Solsikke

Og de er glade for det.

jamen noget skal man jo også hedde jo...

Så ja hvorfor ikke klaus Solsikke he he...

Hilsen Noget så trist klingende et navn som Christian sørensen

Har så fået giftet mig til et Robinson også så det jo godt nok

Anmeld

4. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
CRS skriver:

jamen noget skal man jo også hedde jo...

Så ja hvorfor ikke klaus Solsikke he he...

Hilsen Noget så trist klingende et navn som Christian sørensen

Har så fået giftet mig til et Robinson også så det jo godt nok

Ja, så er Robinson da et dejlig krydderi 

Anmeld

4. september 2009

Louise mortil4

Hej piger..

Min kæreste og jeg har haft mange navne op at vende til vores lille søn.. Er så blevet helt vild med navnet Anton/Anthon efter at have kigget en million navne igennem..

Nå, mit dilemma kommer så da jeg fortæller min veninde det.. Hun udbryder straks "Ej, det kan I ikke kalde ham.. Det har XXX (hendes b-ven, som hun by the way, aldrig får børn med) og jeg snakket om.. Det er VORES drengenavn"..
Hmm.. Det kan jeg absolut ikke huske at have fået at vide at de har talt om..  Det skal så lige siges at min veninde er slet, slet, SLET ikke klar til at få børn.. Der kommer til at gå et par år, hvis ikke 5 før hun får det første barn..

What to do, what to do?  - Hvad ville I gøre?

1. Droppe navnet som du og kæresten bare er rigtig glade for, for at gøre hende glad?
eller
2. Skide på hvad de har talt om og kalde din søn det - på trods af de sure miner der evt. kunne komme fra veninden?

den var oppe at vende i mads og monopolet på p3 sidste lørdag og kan kun være enige med dem der inde.

Der er ikke nogen der har mere ret til et navn end andre, hvis din veninde slet ikke er gravid hvorfor skal hun så tage patent på et navn, hvem siger hun nogen sinde får en søn, muligt at de har snakket om det navn, men hvis det betyder så meget for hende kan hun da bare kalde deres evt søn det også.

Jeg sys helt klart  at i skal kalde jeres søn hva i vil, det skal hun på ingen måde bestemme. Sys heller ikke hun kan tillade sig at blive sur over det hvis i vælger at bruge navnet.

Vi har i vores nære omgangskres 2 stk nanna vores egen og vin bedste venindes fra efterskole tidens største datter, det er overhovedet ikke et problem for os

Anmeld

4. september 2009

FrkT

I skal finde det navn til ham, som er rigtigt for JER. Ikke et navn jeres venner skal godkende først. I ville sikkert også fortryde, hvis I ikke valgte det navn som var rigtigt for jer! Så skid på veninden!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.