Navne-tyv :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2009

Kloster

Vidste ikke der var patent på navne...

Jeg ville klart kalde mine børn, hvad jeg har lyst til... Med måde altså. Min bedste veninde at haltid sagt, at hvis de fik en søn mere, skulle han hedde Andreas. Det ville jeg self tage højde for, for nu er vi bare til alm danske "kedelige" navne, så mon ikke jeg kunne finde et andet navn, jeg var glad for.

Men i dit tilfælde ville jeg klart kalde drengen for Anton, hvis det er det I ønsker.
I min verden er det lidt noget andet, hvis man går gravide sammen og er bedste venner ell tæt på i familien osv osv.

Anton skal drengen da hedde...

Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2009

prettybutterfly

Jeg ville nok skide på at de har snakket om det hvis de alligevel ik er gravide eller på vej til det. Hvis de fx får barn om 5 år har de nok skiftet mening om navnet alligevel! Og hvis de alligevel sku få barn sammen snart og vil kalde det Anton så sker der da ik noget ved at begge hedder det(kan du ihvert fald fortælle hende) men tror virkelig hun skifter mening alligevel. Altså jeg har ihvert fald selv skiftet mening om navn 1000 gange hvilke navne jeg syntes er gode. Og er sikker på jeg allerede om 1 år ville ku nævne nogle nye som jeg til den tid syntes er endnu bedre. Meninger skifter jo hele tiden!

Men spændende hvad det hele ender med for i kan jo også nå at skifte mening igen på de 3 måneder i har tilbage......

Anmeld

3. september 2009

Honningblomst

Jeg har aldrig forstået det der med at man kan optage et navn....alle navne må alle vælge og jeg ville aldrig vælge anderledes bare fordi der var nogen der virkelig godt kunne lide navnet eller ikke kunne.
Der kan vel sagtens være to Anton'er, ikke??
Knus Eva og super skønt navn...

Anmeld

3. september 2009

LineD

Han skal da hedde Anton, længere er den ikke

Anmeld

3. september 2009

Vingummien

Jeg vil bruge navnet, du vidste du slet ikke hun kunne bruge det, du sagde det jo først hvis man skal sætte det sådan op.

Altså da vi fandt ud af at Emil skulle hedde det så ville Franks søster også have deres søn skulle hedde det. Så Emil har en fætter der også hedder Emil.

Hun var da lidt muggen som om hun også mente hun havde eneret på det fordi hun lige fik den ide. Men som jeg sagde jeg kan lide navnet, det er efter hans oldefar og at vores Emil blev døbt først, den anden var ikke engang ude af maven dengang.

Og nu kan vi begge grine af det hvis vi snakker om dem, kan godt være indviklet til tider

Så tag navnet

Anmeld

3. september 2009

Monski

Mine to bedste veninder vil også have at deres søn skal hedde Anton når de engang for en, men jeg har valgt at kalde min søn Anthon alligevel.
Jeg synes helt klart du skal gøre hvad i selv vil !
& så kommer vores sønner også til at hedde det samme

Anmeld

3. september 2009

FruPudderkvast

Tusind tak for svar, piger..

Fandme ja, vi kalder vores søn det vi vil..  

Anmeld

3. september 2009

Valle81

Saped90 skriver:

Tusind tak for svar, piger..

Fandme ja, vi kalder vores søn det vi vil..  

Du får barn først, så Anton/Anthon skal han da hedde, uden tvivl:0)

Hvis i begge var gravide og tilfældigt kom til at vælge det samme navn, så måtte man måske snakke om det:0)

Men sjovt med lige Anton........tjah det skal vores også hedde hvis det bliver en dreng:0) lækker lækker navn:0)

Anmeld

3. september 2009

mortilsofieogsara

nr. 2 da han skal da hedder Anton

Anmeld

3. september 2009

Malou Vilma Nørgaard

ej helt klart nr 2.

har også en veninde, der blev vildt sur over at jeg har valgt at min datter skal hedde malou. det havde hun jo også tænkt sig, men altså hun har ingen kæreste og har OVERHOVED ingen planer om at få et barn i de næste år. så jeg sagde bare at det var da ærgeligt, men at min datter skulle hedde hvad jeg syntes bedst om. og så vis det kom til det, måtte de jo hedde det samme.
syntes det er så lang ude at blive sur over det.

men helt klart jeres lille dreng skal hedde anthon..

cille 21+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.