Vi har bleer til den store, og et godt stykke tid til den lille.....
Hvis jeg flytter os væk herfra, fjerner jeg også muligheden for at få den "ekstra" hjælp, som andre ikke har..... da jeg er nabo til både min far, og min farmor. De hjælper begge lidt til økonomisk, og vi spiser sammen jævnligt, så vi sparer lidt på aftensmaden. Desuden hjælper min farmor mig også med nogle af de andre uoverskuelige ting, som jeg går og tumler med.
Jeg er rigtig glad for alle jeres svar, og alle jeres råd, og tilbud. Nogle af tingene har vi prøvet, som for eksempel banken, de VIL ikke hjælpe. og vi står endda ikke engang i RKI....
Andre ting skal jeg lige have kigget på (evt. igen)
Jeg ved at det lyder stædigt, men jeg flytter under ingen omstændigheder væk herfra, både fordi her er dejligt, prisen er rimelig, der er nogen frynsegoder, og fordi her er 'ekstra' hjælp at få, lige hér...
Jeg har idag snakket med min moster (hende der styrer det private lån vi har) og bedt hende om at kigge på budgettet sammen med mig, og evt. lægge et nyt, da det gamle jo slet ikke hænger sammen længere. Så må vi jo se, om hun kan se noget jeg ikke kan. Hvis det blive rnødvendigt at snakke med banken, vil jeg tage hende med, for jeg kan ikke tale med dem deroppe, og min kæreste ender bare med at skælde ud. så det må være sådan jo...
Nu må vi se hvad det bliver til så, og så må jeg jo tage den derfra bagefter....
Anmeld