malucca09 skriver:
åhhh hvor det gør mig ondt at høre at I har det så hårdt
Min tanker er lige at I måske kan tilmelde jeg luksusfælden (program på tv3) Jeg sys det er helt utroligt hvad de kan. Og de har også stor succes med at "overtale" banken til andet lån eller bare hjælpe med det man ikke selv lige kan se for at få enderne til at hænge sammen....
Bare en tanke fra mig til dig

Jeg har faktisk tænkt på det.... men jeg vil ikke udstille mig selv på tv på den måde. det kan jeg ikke holde ud........ og kenneth ville slå mig ihjel hvis jeg gjorde det....
den eneste mulighed jeg umiddelbart kan se, er at lukke bredbånd (det vil sige tv, telefoni, og internet) og sælge 1 eller begge biler, det første kunne jeg nok sagtens lære at leve med, men uden en fastnet og internet er vi ret låste her hjemme. mobilerne er ikke en dyt værd i denne lille flække, for intet signal trænger igennem. og internet er efterhånden en nødvendighed synes jeg, i forhold til bank og rigtig mange andre ting.
Bilerne, der kunne vi godt undvære den ene lige nu. men den eneste af dem vi faktisk kan sælge er st.caren. og det er bare ren og skær dumt synes jeg. så står vi tilbage med en skrotklar 3 dørs, 2 voksne og 2 børn, og jobs i hver sin retning langt fra hjemmet (til December) og det synes jeg bare ikke er holdbart. I øvrigt betaler vi jo stadig af på den salgsbare

bil, og vi får nok ikke så meget for den, at den rent faktisk kan betales ud.
Jeg kan ikke se hvordan det skulle blive bedre, andet end når lån er betalt ud, og jeg melder mig IKKE til luksusfælden, men jeg ville da gerne have den hjælp de tilbyder, bare uden kameraholdet på slæb.....
Anmeld