Mynthe_Mus skriver:
Hallu :-)
Så bliver man 25 (30) år snart

Jeg vil gerne ha en fest, ikke STORT bare, nærmeste venner og familie :-) 
- MANGE af mine bekendt har "liige" fået en lille bebs 
Så kan jeg tillade mig, at holde en fest, og skrive uden børn?
- jeg tænker mange vil afvise, at komme, når babyerne er 3 måneder til 1,5 år gamle, og de IKKE er inviteret med?
Det er slet ikke en sådan vild fest, jeg havde i tankerne Men alkohol vil være der, og gode mad.
- Skal jeg bare acceptere, jeg er i en alder lige nu hvor der er babyer overalt, og bare holde en fest uden børn, når jeg fylder 35 år. Da er børnene jo så gamle, at mormor eller farmor kan have dem en aften.
Hvad synes I?
- Fordi jeg tænker bare selv, om jeg var lige blevet mor, og så mit barn ikke var inviteret, at jeg vilde aflyse, at komme, fordi den er så lille.
Jeg synes sagtens du kan gøre det, men at de forældre der har nyfødte op til 6måneder, der bliver ammet, kan få lov til at komme med, de sover jo nok det meste af tiden alligevel.
Når de er større, kan de jo sagtens blive passet(hvis de ikke bliver fuldt ammet, og ikke vil tage flaske) og det er da rarere for børnene at de har fuld opmærksomhed fra den voksne de er sammen med(Bedsterne, moster/faster) og har en dejlig aften, og forældre får nogle timer hvor de kan være veninde/ven, og ikke mor/far..
Men som du selv skriver, er der chance for at der er nogen der vil melde fra, fordi de ikke har nogle til at passe ungerne, og sådan er det jo..