April-baby skriver:
Kan jeg godt se nu
. Måske et forkert udtryk
.
Han får for det meste lov til at tage ud i byen, eller der kommer venner på besøg, der er self nogle aftener hvor jeg gerne vil ha ham selv. Så sent som i sidste uge og denne her uge, hsr han kunne være så meget sammen med hans venner som han vil, for har ikke været hjemme.
Præcis, man kan ikke bare planlægge at der kommer en eller flere på to timer med en baby.
Hans ven er single og uden børn, så hsn forstår det ikke.
Ved ikke om det er under tøflen, men min mand får ikke "lov" af mig til at have gæster, gå ud eller... Men da det primært er mig der har tjek på vores kalender (jeg afgav gerne det erhverv som projektleder i familien, så synes faktisk nogen gange det er mig der er under kalenderen), spørger han ofte (nogen gange gør han ikke og så stor jeg med lorten) om vi skal noget den dag han gerne ville ditten og datten.
Fik han en opringning om om noget samme dag, forventer jeg da han selv kan tage stilling og han skal ikke spørge om lov, men hans gæster hans problem 
Jeg er ikke hans mor, og skal ikke give ham lov, eller lære ham pli eller... Det er vores fælles hjem og han har lige så meget at sige som jeg har. Og ja jeg laver også aftaler om gæster uden at spørge ham, så må jo gælde begge veje. Han tager det meget pænt når huset pludselig er fyldt med kvinder og børn uden han anede det 
Så jo hvis din kæreste fremlægger det som han skal spørge om lov og ikke som; jeg tjekker lige om vi har andet på programmet. Ja så forstår jeg egentlig godt vennen.
Anmeld
Citér