Hvordan går man bedst fra hinanden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Ja, det gør vi.. men det virker ikke som det er nok.

Så synes jeg det er ærgeligt at I ikke henter hjælp udefra - for jeres og ikke mindst børnenes skyld. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2015

LeneKE

Vi gik fra hinanden i sommers - da var vores søn 2½ år. Det var mig og min søn, der flyttede - min ex blev boende i huset. Det er gået helt gnidningsfrit, men vi har også hele tiden haft vores søn i højsæde - det skulle være så nemt for ham som muligt. Jeg bor stadig i den samme by som faren og vi har et helt fantastisk samarbejde. Jeg blev boende sammen med ham indtil jeg havde fundet en lejlighed og det var da akavet af helved til, men vi var rigtig gode til at snakke om tingene... 

Anmeld Citér

26. marts 2015

modesty

Anonym skriver:

Tusind tak for dit svar. Det var meget brugbart.

Vi har faktisk lavet lidt den samme aftale som jer, om ikke at gå fra hinanden før den mindste er minimum 2 år. Netop fordi vi har de samme problemer med at misforstå hinanden, jeg føler at jeg tager det store læs osv. osv. Listen er lang når man er på barsel.

Som jeg skrev til anden anden bruger, så tror jeg at jeg vil stille ham det ultimatum at vi enten prøver parterapi eller også går fra hinanden (på en stille og rolig måde). Lige nu snakker vi konstant forbi hinanden. Ingen af os føler at den anden forstår og vi er nok begge to fuldstændig drænede for energi og i søvnmangel.

Så tak for dit svar..

Vi startede i parterapi da vores søn var 8 mdr. og det var (mange!) penge godt givet ud. Vores søn er nu 3 et halvtv vi er stadig sammen og har det bedre end nogensinde.  Jeg siger ikke at det kan hjælpe alle, men jeg ville i hvert fald prøve det inden jeg kastede håndklædet i ringen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.