Anonym skriver:
Tak, tror det blev til at faderen vil ringe og sige at de ikke kunne komme alligevel..
OG det er bund og grund en fødselsdag far og mor holder samm, altså bidrager til begge .. Det holdes bare ved faren fordi han synes han har bedst plads..
Jeg forguder at hendes familie er vild med vores barn, men så ku de da invitere til morgen kaffe eller ligende ..
Som udgangspunkt, var det for de nærmest og bonus forældre.. Tror han havde forventet jeg bare havde accepeteret det, som jeg har gjort med så meget andet, derfor den sene udmelding og dermed havde inviteret dem inden..
Dejligt
og husk, du er ikke latterlig af den grund- tværtimod synes jeg at det er flot at du siger fra- i stedet for at bare at acceptere som du før har gjort.
Jo, kan godt forstå at du er glad for at hendes familie synes at han er dejlig, men det gør dem ikke berettiget til at gøre tingene mere akavet for jer af den grund. Jeg ville i hvertfald prioritere hvis jeg skulle blive deleforældre at børnenes fødselsdage fejres med forældrene og evt. deres kærester, og de biologiske nærmeste, dermed ikke sagt at hver forældre ikke kan holde noget hver for sig, men når man nu har den gode ordning som I har, så er der ingen grund til at lave om på dét, for hvem ved hvor længe den "store sammenbragte lykkelige lad os alle være hinanden-nær familie" holder? Så har man da trods alt begrænset det til mor og fars kærester, som forhåbentligt er velovervejede når barnet så er introduceret for dem.
Anmeld
Citér