dele barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2015

Mama85

Anonym skriver:

Tak, tror det blev til at faderen vil ringe og sige at de ikke kunne komme alligevel.. 

OG det er bund og grund en fødselsdag far og mor holder samm, altså bidrager til begge .. Det holdes bare ved faren fordi han synes han har bedst plads.. 

Jeg forguder at hendes familie er vild med vores barn, men så ku de da invitere til morgen kaffe eller ligende .. 

Som udgangspunkt, var det for de nærmest og bonus forældre.. Tror han havde forventet jeg bare havde accepeteret det, som jeg har gjort med så meget andet, derfor den sene udmelding og dermed havde inviteret dem inden.. 

Dejligt  og husk, du er ikke latterlig af den grund- tværtimod synes jeg at det er flot at du siger fra- i stedet for at bare at acceptere som du før har gjort. 

Jo, kan godt forstå at du er glad for at hendes familie synes at han er dejlig, men det gør dem ikke berettiget til at gøre tingene mere akavet for jer af den grund. Jeg ville i hvertfald prioritere hvis jeg skulle blive deleforældre at børnenes fødselsdage fejres med forældrene og evt. deres kærester, og de biologiske nærmeste, dermed ikke sagt at hver forældre ikke kan holde noget hver for sig, men når man nu har den gode ordning som I har, så er der ingen grund til at lave om på dét, for hvem ved hvor længe den "store sammenbragte lykkelige lad os alle være hinanden-nær familie" holder? Så har man da trods alt begrænset det til mor og fars kærester, som forhåbentligt er velovervejede når barnet så er introduceret for dem.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Se hvad i har pladstil, hvis i ikke har plads til alle, så del det op.

Ja, har intet imod at holde over flere gange..  

så længe mit barn føler sig tilpas og r glad ved det hele ..

Anmeld Citér

23. marts 2015

Anonym trådstarter

Dejligt  og husk, du er ikke latterlig af den grund- tværtimod synes jeg at det er flot at du siger fra- i stedet for at bare at acceptere som du før har gjort. 

Jo, kan godt forstå at du er glad for at hendes familie synes at han er dejlig, men det gør dem ikke berettiget til at gøre tingene mere akavet for jer af den grund. Jeg ville i hvertfald prioritere hvis jeg skulle blive deleforældre at børnenes fødselsdage fejres med forældrene og evt. deres kærester, og de biologiske nærmeste, dermed ikke sagt at hver forældre ikke kan holde noget hver for sig, men når man nu har den gode ordning som I har, så er der ingen grund til at lave om på dét, for hvem ved hvor længe den "store sammenbragte lykkelige lad os alle være hinanden-nær familie" holder? Så har man da trods alt begrænset det til mor og fars kærester, som forhåbentligt er velovervejede når barnet så er introduceret for dem.

Lige præcis ! ..

nej de må holde alle de fødselsdage de vil for ham, jeg synes bare denne ene dag kan man godt bare lige skue lidt ned de få timer vi er samlet for hans skyld og ikk mindst min, det andet er for meget for mig pt..

1000 tak fordi du også vil give dit besyv med, så kan jeg gå i seng og ikke føle mig helt latterligt og trampet til jorden

vi har ellers et super fantastisk samarbejde! For jeg er rigtig go af mig for at vores dreng skal have det bedste af det bedste som delebarn.. 

Anmeld Citér

23. marts 2015

TNBC

Anonym skriver:

Ja, har intet imod at holde over flere gange..  

så længe mit barn føler sig tilpas og r glad ved det hele ..

Nemlig.

Anmeld Citér

23. marts 2015

Mama85

Anonym skriver:

Lige præcis ! ..

nej de må holde alle de fødselsdage de vil for ham, jeg synes bare denne ene dag kan man godt bare lige skue lidt ned de få timer vi er samlet for hans skyld og ikk mindst min, det andet er for meget for mig pt..

1000 tak fordi du også vil give dit besyv med, så kan jeg gå i seng og ikke føle mig helt latterligt og trampet til jorden

vi har ellers et super fantastisk samarbejde! For jeg er rigtig go af mig for at vores dreng skal have det bedste af det bedste som delebarn.. 

Præcis  jeg håber at I får en rigtig god dag tillykke med din store dreng 

Det var så lidt, syntes ikke lige at jeg ville bladre forbi uden at komme med input- er kun glad for at det har fået dig på andre tanker end at være latterlig og trampet til jorden  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.