Anonym skriver:
hej baby.dk
jeg har brug for at få denne situration ud af systemet.
jeg blev alene med mit barn 2012. har et yderest godt samarbejde med faderen + kæreste.
vi har hvert af holdt barnet fødselsdag sammen, med det aftale at det er for de nærmest omkring barnet + forældres kæreste.
nu vil hans kæreste og ham selv, have kærestens søster og hendes kæreste med til barnets fødseldag, fordi de kun kan holde den ene fødselsdag for barnet, da faderen er soldat.
faderen spurgte efter min mening, og den fik han på en pæn måde, at det så jeg ikke nogen grund til, da jeg heller ikke tog min kærestes søster med, da vi jo som nævnt bare var de nærmeste.
dertil kunne man høre at faderen for første gang, har fået et "negativ" svar tilbage fra mig, ellers har han alle dagene fået det som han vil have det med vores barn..
han snakker så ikke efterfølgende ret pænt til mig, hvilket jo giver mig stof til eftertanke ..
han slutter den af med at de bare vil gi barnet en go fødseldag, men at han vil ringe og sige at søsteren og hendes kæreste ikke kan komme alligevel for så var der ikke nogen der havde følelserne i klemme den dag..
svare så tilbage, at det skulle jeg ikke bestemme, da det er deres hus og deres liv, og vi nok skulle få en god fødseldag alligevel.. men at han bare blot fik min mening og den var at det kunne jeg ikke se nogen grund til..
er jeg HELT latterlig?
Jeg kan sagtens forstå dig fuldt ud. Én ting var hvis det var jeres barn, der ønskede at din x's kærestes søster og dennes kæreste med, men det er jo din x's og hans kærestes ønske..hvad bliver det næste? Hendes tanter og onkler? Jeg synes at du burde kunne sige noget til dem på en måde så de forstår dine grænser.