Anonym skriver:
synes ikke det r intimt/skjult/hemmeligt hvad det nu kan kaldes.
Men så vel jeg jo os ku invitere bonus på min side til hans fødselsdag, så det da ligeså nemt at holde det hver for sig tænker jeg
det blir holdt hos ham, fordi han siger han har huset derved pladsen .. 
Ja, det er det jo, når der ikke må inviteres flere med. Så er det lidt som en hemmelig klub.
Ja, men du kan jo ikke bestemme om han inviterer sin kærestes søster og kæreste, til hans hus. Ja, han spurgte dig, og du synes ikke at de skal med, og det ser du som at du har givet ham hans første negative svar. Men det du siger, er jo at hans kærestes familie ikke er velkomne.
Jamen hvor mange ekstra snakker vi om, siden at det skal deles op, eller er det bare fordi du ikke synes at de skal være i samme rum? Hvis du invitere din søsters kæreste, din kærestes bror/søster, gør det vel ikke den store forskel, de kommer vel til at møde hinanden på et tidspunkt. Og hvis de vil fejret barnet, er det vel bare skønt.
Ja, selvfølgelig kan du invitere bonus med, men det skal være fordi du har lyst og ikke bare fordi han vil invitere nogle flere med.
I er alle en familie, så få det bedste ud af det.
Om det er jer alle sammen, eller hver for sig, er ligemeget.
Men jeg ville nu lade ham invitere dem med, og så bare lade det lige, du siger der er en soldat, det er jo derfor at din ex vil invitere til den dag, for at den person kan være der.