dele barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2015

Anonym trådstarter

PernilleogLouis skriver:

Jeg syns det er lidt underligt at de ikke må komme med for dig - hvis det er farens kærestes søster - ja så er det jo en del af familien for dit barn

Jamen så er der jo os min kærestes søster, så er vi lige pludselig 4 familier samlet .. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2015

Fremad

Anonym skriver:

Jeg har ikke inviteret min kæreste familie, da jeg ikke ser nogen grund til at vi skal være 4 familier samlet under et tag.  

i er ikke 4 familer.. i er en stor blandet familie......

det valgte i da i fik barn,. gik fra hinanden og fandt nye partnere og udvidet familien....

og ja jeg har selv delebarn... og synes det er skønt at vi er en stor blandet familie( familie er ikke altid kun biologisk) der ønsker at dele barnets store dage.. 

Anmeld Citér

23. marts 2015

TNBC

Anonym skriver:

Jeg har ikke inviteret min kæreste familie, da jeg ikke ser nogen grund til at vi skal være 4 familier samlet under et tag.  

Hvorfor skal der være anden grunde, end at de har lyst til at fejre dit barn?
Og det er jo ikke 4familier, det er en familie, en stor dejligt blandet familie.

Familier er jo ikke bare mor, far, barn, moster/onkel, og bedsterne, når der er delebarn.

Du ikke har behov for at invitere din kærestes familie, og det er fair nok, men din ex vil gerne invitere, hvad 2mennesker mere med, og det siger du så at du ikke ser nogen grund til, nej selvfølgelig gør du ikke, du kender dem ikke, men det gør din ex, de må jo have  et forhold til dit barn, når de vil invitere dem med, så hvorfor ik?

Anmeld Citér

23. marts 2015

TNBC

sscm skriver:

i er ikke 4 familer.. i er en stor blandet familie......

det valgte i da i fik barn,. gik fra hinanden og fandt nye partnere og udvidet familien....

og ja jeg har selv delebarn... og synes det er skønt at vi er en stor blandet familie( familie er ikke altid kun biologisk) der ønsker at dele barnets store dage.. 

Skrev præcis det samme.. Det med at de er en familie

Anmeld Citér

23. marts 2015

Anonym trådstarter

Beem82 skriver:

Jeg vil ikke sige at du er latterlig, men synes dog at det er underligt at du vil begrænse antallet af folk, der vil fejre dit barns fødselsdag. Du kan jo ikke komme udenom at den nye dame i faderens liv også har en familie, som hun vil engagere i sit liv og det er da bare fantastisk at det afstedkommer engagement i dit barn. 

Det kan da godt være at I har haft en aftale, men nu giver din eks udtryk for gerne at ville ændre den og så længe det kun er til glæde for dit barn, kan jeg ikke se grunden til at holde fast i den. Om du så inddrager din kærestes familie eller ej er så bare op til dig.

Jeg kan være helt galt afmarcheret, men det lyder lidt som om at du har svært ved at acceptere at dit barn er blevet delebarn og de issues er nu ved at gå ud over dit barn. Og det er da lidt synd!

Jeg synes bare der r en grænse. Ja jeg har haft svært med det forhold jeg var i med ham og den smerte han bragte mig og vores barn.. 

Jeg synes det i forvejen er akavet.. 

Han spurgte mig om hvad jeg synes og den ga jeg til udtrykke, hvad han/de beslutter er deres valg.

jeg er bare overbevist om at det er for hendes skyld og ikke barnet, da hun havde det stramt med det sidste år.. 

Anmeld Citér

23. marts 2015

PernilleogLouis

Anonym skriver:

Jamen så er der jo os min kærestes søster, så er vi lige pludselig 4 familier samlet .. 

Ja sådan er det jo - ellers må I jo holde det hver for sig. 

Anmeld Citér

23. marts 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Hvorfor skal der være anden grunde, end at de har lyst til at fejre dit barn?
Og det er jo ikke 4familier, det er en familie, en stor dejligt blandet familie.

Familier er jo ikke bare mor, far, barn, moster/onkel, og bedsterne, når der er delebarn.

Du ikke har behov for at invitere din kærestes familie, og det er fair nok, men din ex vil gerne invitere, hvad 2mennesker mere med, og det siger du så at du ikke ser nogen grund til, nej selvfølgelig gør du ikke, du kender dem ikke, men det gør din ex, de må jo have  et forhold til dit barn, når de vil invitere dem med, så hvorfor ik?

Jeg synes i forvejen at det er kvalmende at sidde og se to mennesker i øjene som har bedraget mig i et år, men jeg gør det for mit barns skyld.. 

Jeg vil hellere end gerne ha min kærestes familie med, da de bruger mere tid med barnet end faren selv gør, kan selv se hvor akavet barnet synes det er når bare vi fire (forældre og hver sin kæreste er samlet) barnet ved næsten ikl hvor det skal gøre af sig selv ..

Anmeld Citér

23. marts 2015

Anonym trådstarter

PernilleogLouis skriver:

Ja sådan er det jo - ellers må I jo holde det hver for sig. 

Jep vil intet gøre mig . 

Indvitatioen ska ligge til begge sider.

Anmeld Citér

23. marts 2015

TNBC

Anonym skriver:

Jeg synes i forvejen at det er kvalmende at sidde og se to mennesker i øjene som har bedraget mig i et år, men jeg gør det for mit barns skyld.. 

Jeg vil hellere end gerne ha min kærestes familie med, da de bruger mere tid med barnet end faren selv gør, kan selv se hvor akavet barnet synes det er når bare vi fire (forældre og hver sin kæreste er samlet) barnet ved næsten ikl hvor det skal gøre af sig selv ..

Så må i jo holde det hver for sig. Men det er jo klart at barnet har det dårligt, fordi det kan mærke at mor har det dårligt i selskabet.

Dit barn skal jo ikke gå rundt og være forvirret/utilpas, bare for at I kan holde fælles fødselsdag.

Der er masser der holder fødselsdag to gange. Så kan i invitere dem i vil.

Anmeld Citér

23. marts 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Så må i jo holde det hver for sig. Men det er jo klart at barnet har det dårligt, fordi det kan mærke at mor har det dårligt i selskabet.

Dit barn skal jo ikke gå rundt og være forvirret/utilpas, bare for at I kan holde fælles fødselsdag.

Der er masser der holder fødselsdag to gange. Så kan i invitere dem i vil.

Ja jeg holder selv to fødselsdage af den grund jeg synes det må være rart for barnet at det r delt lidt op.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.