Anonym skriver:
Nej ved heller ikke hvordan jeg helt skal tackle det. Sådanne kommentarer gør bare så ondt. Især når han direkte siger til mig, se Det er en RIGTIG svigerdatter og så sidder man bare der.
Sådan nogle ting kan min svigerfar også finde på at sige til mig, men vi har en "aftale" om at det er iorden. Jeg ved at han ikke mener det på den måde som det bliver sagt. Det ved jeg fordi min svigerfar har fortalt mig hvor meget han sætter pris på mig. Vi har et særligt fællesskab han og jeg, som min svigerinde og han aldrig vil kunne få, og derfor er hun "den bedste svigerdatter man kunne tænke sig".
Eksempel: Min svigerindes bagværk bliver altid rost til skyerne når vi er til fødselsdage og lignende. Hun bliver rost som husmor. Til gengæld går min svigerfar og jeg og udveksler bagetips. Vi interesserer os begge to for den mere nørdede del af bagning, og deler det med hinanden. Når jeg har bagt, bliver jeg ikke rost som husmor. Istedet sidder han og piller bollerne fra hinanden og dufter til dem, og spørger ind til opskriften og hvor mange gange dejen er æltet.
Føler du ikke at din svigerfamilie sætter pris på dig? De vil højst sandsynligt sætte pris på mere konkrete ting, men det er jo netop fordi de kender dig 
Anmeld
Citér