Er nød til at være anonym af hensyn til familien
i går mødte vi, vores nye svigerinde. Jeg var så glad, har så længe ønsket at jeg ikke var den eneste svigerdatter, og at der også den vej kom en mulighed for fætre/kusiner til vores unger
hun var rigtig sød og glædede mig sådan over hvad jeg kunne se det gjorde ved svoger.
Det der ødelagde noget for mig, var nogle ting fra svigerne.
Det pæneste de har sagt til mig, var til vores bryllup, hvor svigerfar i talen, sagde at jeg var hans yndlingssvigerdatter, men nu var jeg jo også den eneste svigerdatter (de har kun drenge)
I går kommer der flere gange i løbet af aftenen, fra svigerfar, sætninger hvor svigerinden ikke er inden for hørevidde, men jeg er, og flere er sagt direkte til mig.
Se det er en rigtig svigerdatter, se hun er den perfekte svigerdatter osv
hold fast hvor følte jeg mig såret og ussel. Der var andre ting men tænkte at det jo er fordi hun er ny og vi alle viser os fra vores bedste side. Men nøj de kommentarer og måden de blev sagt på sårede. Følte som om at nu kom den gode svigerdatter og hvad er jeg så, den trelse og forkerte svigerdatter
sidder både med en glæde i dag over den nye svigerinde men i forhold til svigerne har jeg bare et sort hul der gør rigtig ondt, føler mig så såret over de kommentarer 
Anmeld
Citér